Secinājumi
Darbā izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Autoceļu struktūru visvairāk ir ietekmējuši ar pilsētas iedzīvotājiem saistīti faktori- apbūve, iedzīvotāju blīvums un tūrisms. Dabiskās vides faktoriem ietekme ir ievērojami mazāka un tā vērojama atsevišķās Jūrmalas daļās.
Jūrmalas autoceļus raksturo:
1) dabiskās vides ietekmē veidojies mazs ceļu blīvums pilsētas rietumu daļā;
2) teritorijās, kur ir lielāks iedzīvotāju skaits, autoceļu blīvums ir liels.
3) lineāra ceļu uzbūve;
4) tūrisma ietekmē veidojies savdabīgs ceļu tīkls pilsētas tūrisma un privātīpašumu zonā;
5) izteikta ceļu hierarhiska uzbūve (palielinoties satiksmes ātrumam, samazinās iespēja tieši sasniegt valsts iestādes un dzīvojamās zonas);
6) augsts integrācijas līmenis valsts autoceļu tīklā (pilsēta ir savienota ar valsts un reģionālas nozīmes ceļiem vairākās vietās, kā arī pilsētu šķērso valsts un reģionālie ceļi);
7) darba svārtmigrācijas izraisīta diennakts satiksmes plūsmu dažāda intensitāte;
8) specifiska ceļu uzbūve daudzstāvu apbūves rajonos
Autors savā darbā analizējis vairākas problēmas, kas saistītas ar Jūrmalas autoceļu struktūru. Atsevišķām problēmām piedāvājis risinājumus, piemēram, ceļa zīmju izvietošana uz Jaunķemeru ielas. Lai novērtētu darbā analizēto problēmu risinājumu, nepieciešams veikt padziļinātus pētījumus par konkrētām problēmām. Autora mērķis ir konstatēt šo problēmu esamību un pierādīt, ka tām var atrast risinājumu.
Darba uzdevumi tika izpildīti, darba mērķi tika sasniegti. Darba laikā informācija tika iegūta izmantojot visas metodes.
Darba laikā tika konstatēts, ka par pētāmo jautājumu ir ļoti maz bibliogrāfisko resursu, tāpēc kā teorētiskais pamats pētījumā tika izmantoti tiešsaistē pieejamie resursi.
Darbā izmantoti tikai tiešsaites kartogrāfiskie materiāli, jo autoram pieejamo drukāto karšu mērogs nav piemērots detalizētiem pētījumiem par autora izvēlēto tēmu.…