Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237435
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pircēju rīcība patēriņa tirgū    5
1.1.  Patērētāju pirkšanas uzvedību ietekmējošie faktori    5
1.2.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    10
2.  VAS „Latvijas Pasts” raksturojums    13
3.  VAS „Latvijas Pasts” patērētāju rīcība    17
3.1.  VAS „Latvijas Pasts” pircēju un lietotāju uzvedību ietekmējošie faktori    17
3.2.  VAS „Latvijas Pasts” veikto pētījumu analīze    24
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantoto avotu saraksts    34
Extract

Kursa darba tēma ir „Pircēju un lietotāju uzvedības pētījumi uzņēmumā Latvijas Pasts.”
„Mārketinga mērķis ir apmierināt mērķa klientu vajadzības un vēlēšanās. Patērētāju uzvedības joma pēta, kā indivīdi, grupas un organizācijas izvēlas, pērk, lieto un atbrīvojas no precēm, pakalpojumiem, idejām vai pieredzes, lai apmierinātu viņu vajadzības un vēlmes. Saprast patērētāja uzvedību nekad nav vienkārši, tādēļ, ka klienti var teikt vienu, bet darīt citu. Viņi var neapzināties savu dziļāko motivāciju, un viņi var reaģēt uz ietekmēm vai mainīt savas domas pēdējā brīdī.”[3;214] Lai uzņēmums varētu veiksmīgi komunicēt ar saviem pircējiem un pakalpojumu lietotājiem ir jāsaprot, kas un kādi faktori virza patērētāju izmantot tieši Jūsu uzņēmuma piedāvāto produkciju.
Analizējamais uzņēmums VAS Latvijas Pasts šobrīd ir vienīgā komercsabiedrība valstī, kas ir saņēmusi individuālo licenci un sniedz vispārējos pasta pakalpojumus. Latvijas Pastam ir monopoltiesības pieņemt, pārsūtīt un izsniegt valsts robežās gan iekšzemes, gan starptautiskos vēstuļu korespondences sūtījumus, kuru svars nepārsniedz 50 gramus.
Latvijas Pasta monopolstāvoklis ir nodrošinājis tam peļņu jebkurā klientu apkalpes un pakalpojumu kvalitātes ziņā. Kopš deviņdesmitajiem gadiem situācija ir mainījusies un Latvijas Pastam ir konkurenti gan preses izdevumu abonēšanā un piegādē, gan sūtījumu piegādē, kā arī finansu pakalpojumos. 2009.gadā ES politika paredz pilnīgi liberalizētu pasta pakalpojumu tirgu. Tāpēc Latvijas Pastam jau šobrīd jāizvērtē savu konkurētspēju ar potenciālajiem ienācējiem pasta pakalpojumu tirgū.
Pirmais lēmums, ko izdara pircējs ir – ko, kur un kad pirkt un galvenais uzņēmuma uzdevums ir būt pirmajai izvēlei pircēju prātos.
Kursa darba mērķis ir atspoguļot pircēju un lietotāju uzvedību patēriņa tirgū, pētīt pircēju rīcību un pirkšanas lēmuma pieņemšanas ietekmējošos faktorus, izvēloties Latvijas Pasta pakalpojumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1229424
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register