Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:444575
 
Evaluation:
Published: 20.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    1
2.  PROJEKTA MĒRĶI UN UZDEVUMI    3
3.  PROJEKTA NORISE UN APRAKSTS    5
5.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Extract

Pirmsskolēna dzīve rit galvenokārt divos socializācijas institūtos- Ģimenē un PII
( Pirmsskolas Izglītības iestādē) Un, protams, no attīstības un audzināšanas organizācijas vienotības risinājuma, tajos ir atkarīga tās personības veidošanās.
Pedagoģiskā sadarbība paver plašas iespējas labvēlīgu apstākļu radīšanai pirmsskolēna aktivitātes veicināšanai. Prasme iepazīt katras individualitātes spēkus un dotumus ir jāveido, šim nolūkam nepieciešams apgūt zināšanas par cilvēku izpētes metodēm. Tālāk šīs zināšanas par izpētes metodēm katram topošajam pedagogam jāmācās lietot savā pedagoģiskajā praksē, lai, uzsākot patstāvīgas pedagoģiskās gaitas, tās būtu pārvērtušās par baudītu un uzticamu instrumentu mērķtiecīga pedagoģiskā procesa organizēšanā.
Radošs strādājošs pedagogs nepārtraukti analizē savu darbu un novērtē tā rezultātus. Atklājot, ka rezultāts neatbilst izvirzītajam mērķim, meklē šīs neatbilstības cēloņus, mēģina citādi risināt izvirzītos uzdevumus, meklē, izvēlas jaunas pieejas un paņēmienus, pārbauda praksē to efektivitāti.Tā noris pakāpeniska pedagoga meistarības izaugsme, jaunu mācīšanas un audzināšanas paņēmienu radīšana un pārbaude, radošas sadarbības pieredze.
Pedagogs praktiķis( vadītājs, metodiķis, skolotājs, ) nevar analizēt sava darba rezultātus, panākumus un trūkumus, nebalstoties uz pedagoģijas zinātniskās pētīšanas metodēm. Zinātniski praktisko metožu lietošana var būt sekmīga, ja pedagogs savā darbā balstās uz prasībām, kas izvirzītas zinātniskajam pētījumam, un ievēro tās. Prakse kā izziņas avots piedāvā dabiski izveidojušos cilvēka izziņas loģisko ceļu – no sajūtām un uztveres uz priekšstata tēlu apzināšanu un jēdzienu veidošanu, kas nodrošina vispārinātu zināšanu pielietošanu jaunā situācijā, atraujoties no tēlaini konkrētās domāšanas, tādējādi paplašinot darbošanās brīvību (Žogla,2001).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1127539
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register