Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:970003
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Uzņēmuma un tā darbības raksturojums    2
1.1.  Prakses vieta    2
1.2.  Produktu un pakalpojumu klāsts    2
1.3.  Problēmu identificēšana uzņēmumā    4
2.  Prakses uzdevumu analīze    4
2.1.  Faktori, kas veicinājuši uzņēmuma darbības problēmas    4
3.  Risinājumi uzņēmuma vadības organizācijas uzlabošanai    4
3.2.  Plānošanas politikas pilnveidei    5
3.3.  Komunikāciju politikas pilnveidei    6
3.4.  Personāla politikas pilnveidei    6
3.5.  Sociālās politikas pilnveidei    7
3.6.  Mārketinga un produkta noieta politikas pilnveidei    7
3.7.  Organizācijas iekšējā kultūra    8
3.8.  Korporatīvās ētikas kodekss    8
3.9.  Produktu un pakalpojumu klāsta politikas pilnveidei    9
4.  Priekšlikumi uzņēmuma darbības kvalitātes paaugstināšanai un secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract

4. Priekšlikumi uzņēmuma darbības kvalitātes paaugstināšanai un secinājumi.
• Nodrošināt augstākajiem profesionāliem standartiem atbilstošu klientu apkalpošanu, aizsargāt katra Klienta intereses, nodrošināt elastīgu un individuālu pieeju apkalpošanā.
• Ievērot likumus, ētikas normas un godīga biznesa veikšanas noteikumus, godprātīgi pildīt savas saistības un sargāt savu reputāciju.
• Piedāvāt Klientiem visas mūsdienu tehnoloģijas un zināšanas, kas ir A/S „Privatbank” rīcībā.
• Ievērot neitralitātes principu attiecībā uz finanšu - ražošanas grupām, politiskām partijām un apvienībām un veikt savu darbību ieguldītāju, klientu un akcionāru interesēs.
• Attīstīt un pilnveidot Klientam piedāvājamo pakalpojumu klāstu, ievērojot saprātīga konservatīvisma principu.
• Novērtēt savus darbiniekus, radīt apstākļus, kuros katrs bankas darbinieks var pilnībā realizēt savas iespējas.
• Kā arī plašu popularitāti pēc autora domām varētu iegūt bez kontaktu NFC maksājumi, izmantojot mobilos telefonus. Respektīvi, nebūs obligāti vajadzīga bankas karte ar PIN kodu, lai veiktu maksājumus, bet pietiks ar to, ja klientam būs jaunās paaudzes mobilas telefons.
• Noderīgs rīks ir mini termināls, kas jau ir Latvijas A/S „PrivatBank” pakalpojumu sarakstā, kas tiek izdots klientiem bez maksas. Maza izmēra rīks tiek iestatīts mobila tālruņa portā, kurā parasti pieslēdz austiņas mūzikas klausīšanai. Caur šo ierīci var novilkt vai nofotografēt karti, pēc kā tiek noņemta nauda un komisija par maksājumu no klienta kartes. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1353654
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register