Praktiskā darba gaitā tika izpētīta servisa sistēma ComputerExpert 2009 un tās tuvākie
analogi. Pētāmā sistēma nepieciešama, lai reālajā laikā saņemtu atbildes uz jautājumiem vai
problēmas risinājumus.
Visnozīmīgākais trūkums ir atbildes saņemšanas ātrums. Pus gada laikā kategorijā
“Windows” tika uzdoti mazāk, kā 150 jautājumi. Kopējais jautājumu skaits, salīdzinājumā ar
analogiem arī ļoti mazs. Atbildi uz savu jautājumu tā arī nesagaidīju,
Programmas lietošanas laikā nepatika reklāma, atveras jauns interneta parlūks ar
http://pcstip.com mājaslapu.
Uzskatu, ka sistēma nav efektīva, lietotāju trūkuma dēļ. Es neizmantotu tādu programmu
savā praksē, jo neredzu tai nevienu priekšrocību, salīdzinājumā ar analogu sistēmām.
…