Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147710
 
Evaluation:
Published: 30.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Analītiskā apskates daļa    8
1.2.  Jaunu produktu izstrādes stratēģija    8
1.3.  Jaunu produktu attīstīšanas posmi    11
1.3.3.  Marketinga stratēģijas izstrāde    17
1.3.4.  Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze    19
1.3.5.  Produkta izstrāde un izmēģinājumi    20
1.3.6.  Tirgus testēšana    20
1.3.7.  Produkta ražošana un virzīšana tirgu    21
2.  Pētījumu un aprēķinu daļa    23
2.1.  Uzņēmumu apraksts    23
2.2.  Tirgzinības mikrovide    24
2.2.1.  Pircēji    24
2.2.2.  Konkurence    27
2.3.  Tirgzinības makrovide    33
2.3.1.  Demogrāfiskais faktors    34
2.3.2.  Sociālekonomiskais faktors    35
2.3.3.  Zinātniski tehniskais faktors    37
2.3.4.  Politiski tiesiskais faktors    37
2.3.5.  Kultūras faktors    38
2.4.  SWOT analīze    39
2.5.  Tirgzinības mērķi un stratēģijas    40
2.6.  Tirdzniecības programma    40
2.6.1.  Produkts    40
2.6.2.  Cena    49
2.6.3.  Sadale    51
2.6.4.  Produkta virzīšana tirgū    53
  Secinājumi un priekšlikumi    58
Extract

Par pamatu bakalaura darba temata izvēlei tiek ņemta praktiska rakstura problēma uzņēmuma darbībā- produkta izstrādāšana un sagatavošana tirgū.
Produkta sagatavošana un ieviešana tirgū uzņēmuma darbībā vienmēr ir saistīta ar paaugstinātu risku, pastāvot dažāda rakstura draudiem - sociāliem un ekonomiskiem un jo vairāk produkts ir inovātīvs, jo šis risks ir lielāks. Tādēļ uzņēmuma darbība jāorientē tā, lai šo risku samazinātu, un tas ir iespējams ar optimālas tirgzinības programmas izveidošanu. Jaunu produktu izstrāde, ražošanas tehnoloģiju maiņa, jaunu tirgu apgūšana, tirgus pētīšana, mārketinga pasākumi, izplatīšanas kanālu izveidošana- kopumā prasa lielus līdzekļus. Tāpēc jaunā produkta ieviešanas programmai jābūt labi pārdomātai un izanalizētai.
Darbā analītiskā apskates daļā ir apskatīta jauna produkta izveidošanas, testēšanas un ieviešanas fāzes. Par pamatu ir ņemta teorētiska bāze, kas aplūko visiespējama produkta ieviešanas procesa norisi. Darba mērķis ir pētīt jaunā produkta ieviešanas procesu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register