Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:623055
 
Evaluation:
Published: 26.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prece    1
  Preču politika    2
  Preču attīstības stratēģija    3
  Preču plānošana    5
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Prece – viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un kas tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu vai patērētu to. Tā var būt objekti, pakalpojumi, personas, organizācijas un idejas.
Mums jādomā par produktu trijos līmeņos: produkta būtība, taustāmais produkts un papildu produkts. Pamatlīmenis ir galvenais labums, kurš savā būtība ir tas, ko pircējs reāli nopērk. Ir lietderīgi domāt par produktu tikai kā par mehānismu, kura labumus pircējs saņem to pieprasot.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register