Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928039
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  prece un iesaiņojums    4
1.1.  Preču klasifikācija    4
1.2.  Preču iesaiņojums    5
1.3.  Preču dzīves cikls    7
1.4.  Bostonas matrica    10
1.5.  Uzņēmuma „XXX” preču sortiments    12
2.  Patērētāju un pircēju rīcība    13
2.1.  Pircēju vajadzības    13
2.2.  Pirkšanas motīvi    14
2.3.  Pirkšanas lēmumu pieņemšana    16
2.4.  Uzņēmuma „XXX” pircēju raksturojums    17
3.  Mārketinga MIX uzņēmumā „XXX”    19
3.1.  Prece    19
3.2.  Cena    20
3.3.  Virzība    21
3.4.  Sadale    21
4.  reklāma    23
4.1.  Reklāmas veidi    23
5.  Secinājumi    27
6.  PRIEKŠLIKUMI    28
7.  izmantoto avotu saraksts    29
Extract

Prece ir viss, ko var piedāvāt tirgū iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības. Vienkāršāk to var pateikt šādi – prece ir viss, ko tirgū piedāvā pirkšanai. [6, 146]
Šodien strauji mainīgajā vidē, pircējiem, patērētājiem kļūstot ar katru dienu labāk informētiem un prasīgākiem, vienīgā iespēja būt veiksmīgam tirgotājam ir, ne tikai mainīties līdz ar pircējiem un konkurentiem, bet spēt paredzēt šīs izmaiņas, cenšoties būt par soli priekšā notikumiem, citiem vārdiem sakot būt ātram. Būt ātram biznesa pasaulē nozīmē ne tik daudz fizisko spēju “ātri skriet”, cik spēju izvēlēties pareizo skriešanas virzienu.

MĒRĶIS:
Veikt preču tirgus – preču, pircēju/patērētāju un reklāmas aktivitāšu, teorētisko izpēti un sniegt ieskatu par preču tirgus stāvokli praksē tirdzniecības uzņēmumā „XXX”.

UZDEVUMI:
1. Atainot teorētiskās zināšanas par precēm un iesaiņojumu un, balstoties uz teoriju, aprakstīt preču sortimentu uzņēmumā „XXX”.
2. Izvērtēt un atainot pircēju un patērētāju uzvedību, attieksmi pret pirkumu veikšanu teorijā un praksē.
3. Veikt uzņēmuma „XXX” mārketinga MIX elementu analīzi.
4. Analizēt reklāmu, tās veidus un iedarbību, noraksturot produkcijas noieta veicināšanu uzņēmumā ”XXX”.
5. Balstoties uz iegūtajām teorētiskajām un praktiskajām zināšanām izteikt secinājumus un priekšlikumus par kursa darba izpētes elementiem – precēm, pircējiem un reklāmu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register