Izvēlējos apskatīt tēmu par preču zīmēm, jo vēlējos zināt kāda nozīme ir firmas preču zīmei, tās preces iesaiņojumam un kādu iespaidu tas atstāj uz pircēju.
Tagad pasaulē un Latvijā ir ļoti daudz un dažādas pazīstamas preču zīmes (angļu v. Brands), kuras katram cilvēkam ir labi zināmas un saistās ar kādu firmu vai preci/pakalpojumu. Analizējot savāktos datus par katru preci/pakalpojumu, secināju, ka lielākā daļa skolnieku pērk „Ādažu čipsus” un „Cido” sulu tādēļ, ka tiem ir viena no slavenākajām preču zīmēm Latvijā.
Ogjekti: Neretas vidusskolas 10. – 12. klašu skolēni.
Subjekti: firmas „Latfood” izgatavotie „Ādažu čipši” un firmas „Cido” sulas.
MĒRĶI: pierādīt preču zīmes nozīmi starp dažādām precēm.
Uzdevumi:
1.Analizēt literatūru par šo tēmu.…