Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:999728
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Zīmolvedības un zīmola jēdzienu attīstības raksturojums    4
1.1.  Zīmolvedības attīstības posmi    4
1.2.  Teritoriālā un vietu zīmola jēdzieni to vadība    5
1.3.  Zīmola un tēla mijiedarbība    8
2.  Teritoriālā zīmola vadība Preiļu novadā    10
2.1.  Preiļu novada raksturojums    10
2.2.  Zīmola vadības prakse Preiļu novadā    11
3.  Preiļu novada tēla- „Siera galvaspilsēta” attīstības analīze    13
3.1.  Pētījuma metodika    13
3.2.  Pētījuma rezultāti    14
3.3.  Zīmola apraksts un vizuālā identitāte Preiļu novadā    15
3.4.  Autores novērojumi par teritoriālo zīmolvedību Preiļu novadā    17
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
  Pielikums    23
Extract

SECINĀJUMI
Izpētot esošo situāciju autore izstrādāja sekojošus secinājumus:
1. Zīmols/ zīmolvedība- termini ir jauni un vēl nepietiekami izpētīti kā arī izstrādāti. Piemēram, Latvijā vēl netiek atšķirta patiesā šo jēdzienu nozīme, tādēļ tie tiek jaukti un neprofesionāli interpretēti.
2. Zīmola vadības objekts nav konkrēti noteikts, ka tam jābūt pilsētai vai novadam. Šis objekts pielāgojas tam, ar ko cilvēkam vispozitīvāk saistās vietas nosaukums.
3. Balstoties uz teoriju, liela nozīme tēla attīstības veicināšanai ir politiskajam atbalstam. Preiļu novadā tāds atbalsts ir minimāls. Lai tēlu efektīvi iedzīvinātu sabiedrībā, ir jābūt spēcīgai organizatoriskajai bāzei (pilsētas pārvaldei), finansiālajam atbalstam.
4. Autore uzskata, ka Preiļu novadam noteikti nepieciešams savs zīmols, jo ir iespējas un lielisks potenciāls unikālam zīmolam, kas veicinātu tūrisma izaugsmi, sabiedrisko labumu un Preiļu kā atraktīva galamērķa attīstību, ja tūrisma speciālisti ieguldītu darbu un līdzekļus vai novada dome virzītu šo ideju tālāk.
5. Preiļu novada tūristi uzskata, ka Preiļu novada identitātes kodols ir saistīts ar sieru, īpaši, “Čedara”; A/S “Preiļu siers”, latgaliešiem un gastronomiju.
6. “Siera galvaspilsēta” ir tēls, kas strādā un patīk cilvēku apziņai, jo rada oriģinālāku iespaidu, izceļas uz citu pilsētu fona, šis tēls arī popularizē pašmāju produkciju, uzņēmumu un lauku vides iespējas. Spilgtākie “Siera galvaspilsēta” elementi Preiļu novadā ir pats uzņēmums, siera ražotne, A/S “Preiļu siers”, siera skulptūras, slavenais “Čedars” siers. Taču tas viss ir jau novecojis un sens, jo jauni elementi pēdējos gados netiek veidoti un iedibināti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1366558
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register