Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174174
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pirmais iespaids par firmu, organizāciju, iestādi utt., visbiežāk veidojas telefona sarunas laikā. Firmā, kurā Jūs strādājāt, telefons zvana bieži. Kā jārīkojas un kas jāatbild, ja:

1)zvana telefons un Jūs noceliet klausuli;
Tad jāstādās priekšā, nosaucot savu vārdu, uzvārdu, amatu, firmu utt. atkarībā no saskarsmes situācijas.

2)Jūs runājiet pa vienu telefonu, pēkšņi sāk zvanīt otrs;
Vispirms vajag atvainoties un jāpaceļ klausuli. Zvanītājam jāpaskaidro, ka risinām iesākto sarunu, jāpalūdz telefona numuru un piezvanīt vēlāk. Pēc sarunas nobeigšanai jāpazvana otrajam zvanītājam.

3)Jūs uzreiz nevariet atbildēt uz doto jautājumu;
Tādā gadījumā paņemt telefona numuru un pārzvanīt, kad varēsiet atbildēt vai jāpalūdz pārzvanīt vēlāk.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1151227
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register