Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380757
 
Evaluation:
Published: 09.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Procesu vadības raksturojums    7
1.1.  Procesu pamatstruktūra    7
1.2.  Procesu norises resursi    8
1.3.  Process kā saistītu darbību kopums    10
1.4.  Procesu norises rezultāts - produkts    23
2.  Procesu vadība transportuzņēmumā SIA „XXXXXX”    23
2.1.  Transportuzņēmuma SIA „XXXXXX” resursu raksturojums    26
2.2.  Procesu norise transportuzņēmumā SIA „XXXXXX”    30
2.3.  Transportuzņēmuma SIA „XXXXXX” produkts    35
2.4.  Aptaujas „Uzņēmuma reklamēšanās nepieciešamība” analīze    38
  Secinājumi    44
  Izmantotā literatūra    47
Extract

Secinājumi
1. Lai uzņēmums veiksmīgi varētu darboties, pašā darbības sākumā jāizvēlas pareizā uzņēmējdarbības stratēģija, kā arī jānosaka pareizie mērķi. Pretējā gadījumā uzņēmums nebūs uz izaugsmi funkcionēt spējīgs.
2. Ja tiek izvirzīti pareizie mērķi un noteikta pareizā stratēģija, arī bez mājas lapas uzņēmuma apgrozījums var strauji pieaugt.
3. Gan teorija, gan prakse pierāda, ka uzņēmumā vienam cilvēkam nav viss jāzina. Darbiniekam jābūt zinošam un atbildīgam par sev uzticētām lietām un darba pienākumiem.
4. Katrs neskaidrais jautājums ir jārisina un nepieciešamā informācija jānoskaidro. Pretējā gadījumā uzņēmumam var tikt piemērotas sankcijas, ja nav izpildīti visi nosacījumi, kas ir īpaši svarīgi tādā pakalpojumu sfērā kā kuģu aģentēšana.
5. Nedrīkst uzņemties saistības, ko nevar izpildīt. Tas rada cēloņu – seku ķēdi.
6. Ne vienmēr likuma noteikto kārtību piemēro, piemēram, kuģu arestēšana SIA „XXXXXX” praksē nekad vēl nav notikusi, jo tādējādi var tikt sabojātas attiecības ar klientiem.
7. Uzņēmējdarbībā ir svarīgi kontakti. Tādējādi rodas jaunas iespējas uz sadarbību, līdz ar to arī uz papildus ienākumiem.
8. Kādreiz var būt nepieciešama arī konkurenta palīdzība, tāpēc, ja konkurents lūdz palīdzību, tā jāsniedz.
9. Uzņēmums nevar daudz ietekmēt sava sektora darbību vai veicamās aktivitātes savā sektorā, ja tas ir atkarīgs no citiem uzņēmumiem.
10. Ja uzņēmumam būtu savi resursi, apgrozījums ievērojami pieaugtu, jo nebūtu jānomā šie resursi no citiem uzņēmumiem. Līdz ar to uzņēmums kļūtu par klientu mērķauditoriju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1333760
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register