Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595667
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Iesaiņojuma būtība   
  Iesaiņojums un apkārtējā vide   
  Iesaiņojuma veidi   
  Secinājumi   
Extract

Iesaiņojums ir sakārtota sistēma preču sagatavošanai transportam, uzglabāšanai, vairumtirzniecībai un mazumtirzniecībai. Ar dažādu iepakojuma materiālu, formu, konstrukciju un dizaina palīdzību ražotājs un pārdevējs cenšas individualizēt savu produktu un izcelt to citu vidū.
Iesaiņojums ir viens no varenākajiem tirgus līdzekļiem, jo labi izgatavots un noformēts, tas paaugstina preces vērtību pircēja acīs un noder par papildu faktoru tās sekmīgai virzībai tirgū.
Šo darba tēmu izvēlējos, jo, manuprāt, detaļas ir tās, kas ieintriģē par veselumu, un attīstoties jaunākajām tehnoloģijām, kā arī pieaugot iedzīvotāju maksātspējai, arī iesaiņojuma lomai produkta virzīšanā tirgū ir tendence arvien palielināties.
Darba uzdevums ir padziļināt zināšanas par iesaiņojuma veidiem un būtību.
Darba mērķis ir izdarīt secinājumus par iesaiņojuma lomu mārketinga procesos.
Tirgzinības ir plaša, daudzpusīga darbība ar tirgu, pētot, prognozējot, analizējot, vērtējot, iedarbojoties, pārbaudot dažādus procesus un teorijas, lai optimālā veidā un vietā “savestu kopā “ preci un pircēju.
Mārketings, no vienas puses ir:
- rūpīga un daudzpusīga tirgus, pieprasījuma, gaumes un vajadzību izpēte;
- ražošanas orjentācija uz jaunajām vajadzībām
- ražotās produkcijas orjentācija uz noteiktu patērētāju grupu, kas šīs preces labprātāk pērk.
No otras puses tā ir iedarbība uz tirgu un esošo pieprasījumu, uz vajadzību veidošanos un patērētāju priekšstatiem par firmu, preci, sniegtajiem pakalpojumiem.
[6.]
Mārketinga visbūtiskākais elements ir produkts - viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register