Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190765
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Viesnīcu daudzveidība un to produktu specifika    6
  Viesnīcu klasifikācija    6
  Viesnīcu produkta daudzveidība, personāla loma produkta realizācijā    7
  Viesa cikls viesnīcā    9
  Viesnīcas dienestu raksturojums    10
  Viesnīcu produkta kvalitātes standarti    12
  Viesnīcas „Ainavas” raksturojums    14
  Viesnīcas „Ainavas” produkta piedāvājums    14
2.1.1  Viesnīcas numuri    15
2.1.2  Bārs un restorāns    15
2.1.3  Pārējie pakalpojumi    16
2.1.4  Interjers    17
2.2.  Viesnīcas viesi un darbinieki    18
2.2.1  Viesnīcas personāls    18
2.2.2  Viesu raksturojums    19
2.2.3  Darbinieku struktūra    19
2.2.4  Cenas un konkurence    21
2.3.  Produkta pieprasījumu ietekmējošie faktori    23
2.3.1  Pozitīvie un negatīvie aspekti    23
2.3.2  Sezonalitāte    25
  Produkta uzlabošanas iespējas viesnīcā „Ainavas”    28
  Personāla noturēšana    28
  Cenu balanss    28
  Rezervēšanas iespējas    28
  Jauni pakalpojumi , reklāma un viesu noturēšana    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Pielikums    33
Extract

Latvijā ar katru gadu aug tūristu skaits, kā rezultātā, starp Latvijā esošajām viesnīcām, rodas arvien lielāka konkurence. Katra viesnīca mēģina piesaistīt viesus savā veidā, kā rezultātā veidojas arī dažādu cenu kategoriju, piedāvājumu klāstu, mērķauditorijas, arī stila viesnīcas.
Viesnīca „Ainavas” ir viena no retajām Latvijas Boutique stila viesnīcām. Tās, neapšaubāmi atšķiras no parastajām viesnīcām. Darba autors turpmāk darbā pētīs šo viesnīcu.
Darba mērķis ir analizēt viesnīcas „Ainavas” piedāvāto pakalpojumu klāstu, cenu atbilstību piedāvājumam, salīdzinājumā ar citām viesnīcām Latvijā, servisa un personāla raksturojumus.
Lai sasniegtu darba mērķi, autors ir iepazinies ar viesnīcas pakalpojumu cenām, izpētījis visus viesnīcas numuriņus, izpētījis ēdienu un dzērienu kartes restorānā un bārā, iepazinies ar personāla darbības specifiku viesnīcā un piedāvātajiem papildpakalpojumiem un veicis 20 viesu anketēšanu. Izpēti traucēja viesnīcā mītošie viesi, tādēļ viesnīca tika pētīta vairākas dienas, lai nodrošinātu iespēju izpētīt pilnīgi visas istabiņas. Nelielais viesu skaits arī neļāva anketēt vairāk viesnīcas viesu.
Lai iegūtu pilnīgu priekšstatu par viesnīcas darbību, autors personīgi bija sarunājis tikšanos ar viesnīcas uzņemšanas nodaļas direktori, viesu uzņemšanas nodaļas darbiniekiem, bārmeni, šefpavāru, kā arī ar istabenēm un dažiem viesiem, kuri piekrita atbildēt uz jautājumiem.
Darba veikšanas periods: 28.03.2008. – 15.04.2008.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register