Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676365
 
Evaluation:
Published: 07.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
  PRODUKTA MARKA    2
  PRODUKTA MARKA „RED BULL”    4
  ZĪMOLA PRIEKŠROCĪBAS    6
  ZĪMOLA TRŪKUMI    8
  APTAUJAS ANKETA    10
  SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Zīmols var būt vārds, apzīmējums, zīme, simbols, dizains vai šo elementu kopums.
2. Zīmols rodas cilvēka galvās.
3. Zīmola attīstīšanai nepieciešams ilgs laiks un daudz resursu
4. Red Bull savu darbību ir uzsācis kā pirmais enerģijas dzērienu ražotājs Eiropā un pasaulē un šobrīd ieņem pārliecinoša līdera lomu enerģijas dzērienu tirgū savas popularitātes dēļ.
5. Kompānija īsteno agresīvu mārketinga kampaņu. Zīmols tiek pozicionēts gan dažādos sporta veidos, gan videospēlēs.
6. Red Bull recepte nav patentēta, tādejādi ikviens šo dzērienu var ražot zem savas preču zīmes un rīkoties ar dzēriena sastāvdaļām pēc savas iegribas.
7. Norvēģijā, Dānija un Japāna Red Bull tiek klasificēts kā medikaments un ir atļauts pārdošanai tikai aptiekās, bet Francijā tā tirgošana ir aizliegta vispār.
8. Tagad Red Bull ir jau vairāk nekā 160 valstīs. Kopš 1987. gada ir izdzertas ap 30 miljardi Red Bull skārdeņu, 2010. gadā – vairāk nekā 4,2 miljardi.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1329525
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register