Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977684
 
Evaluation:
Published: 10.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

SECINĀJUMI
1. Produktu sortimentu veido grupu produkti, kas ir savstarpēji cieši saistīti, sakarā ar līdzīgo funkciju izpildi patēriņā, tiek pārdoti vienām un tām pašām pircēju grupām, iekļaujoties tirgū vai izstājoties no tā, izmanto vienādas mārketinga aktivitātes.
2. Patēriņa preču sortimentu var iedalīt grupās, apakšgrupās, veidos un sugās.
3. Produktu sortimenta rādītāji ir kvantitatīvas sortimenta īpašību izpausme, kuras novērtēšanai tiek pakļauts produkta veidu un nosaukumu skaits.
4. Izplatītākie produkta sortimentu veidojošie produkta sortimenta rādītāji ir sortimenta blīvums, sortimenta piesātinātība, sortimenta dažādība, sortimenta daudzveidība.
5. AS „Valmieras piens” piedāvā 149 dažādus produktus 12 grupās.
6. Uzņēmumam ir liela produktu dažādība, ka arī liels sortimenta blīvums.

PRIEKŠLIKUMI
1. Veltīt vairāk līdzekļu atsevišķu produktu popularizēšanai, tas ir, reklāmai.
2. Apsvērt iespēju ražot piena produktus ar dažādām gāršām.
3. Mainīt preču zīmi minerālūdenim, jo „Valmieras piens” ar ūdeni neasociējās.
4. Piedāvāt dažādus omletes veidus.
5. Palielināt piena – kafijas dzērienu veidu un izmēru skaitu.
6. Piedāvāt „Gotiņas” biezpiena sieriņus ar tradicionālām gāršām.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register