Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:556656
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Prasme efektīvi un veiksmīgi pārdot kādu produktu ir ļoti nozīmīga jebkurā biznesā. Vienalga vai jūs esat pārdevējs, kas strādā ar klientu, vai pārdošanas grupas vadītājs, jūsu darba rezultātus noteiks ne tikai tas, cik labi jūs pazīstat preci, bet arī klientu izprašanas spējas. Jekuras uzņēmējdarbības pamatā ir veiksmīga preces ( pakalpojuma) realizācija. Apgūstot prasmi pārdot, jāievēro noteiktus principus un pieredzi, kā arī jāattīsta galvenās pārdošanas procesa pamatiemaņas.
Pircēju apmierinātība atkarīga no piedāvātā un piegādātā produkta reālās vērtības. Pārdošanas speciālistu darbs parasti tiek vērtēts, ņemot vērā tikai pārdoto preču vai pakalpojumu daudzumu. To ir vienkārši aprēķināt, taču tāda kopaina ir nepilnīga. Piemēram, pārdevējs piedāvā atlaides ar tādiem noteikumiem, kas rezultātā nes zaudējumus uzņēmumam.
Motīvs ir iekšējs spēks, kas pamudina cilvēku rīkoties. Ja cilvēki izvirza mērķus un cenšas tos realizēt, viņu rīcību sauc par motivētu.
Pirkšanas motīvs ir iekšējs spēks, kas mudina cilvēku kaut ko nopirkt. Pircēju rīcību nosaka tas pats modelis, kas ietekmē visu pārējo viņa rīcību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register