Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:988567
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Pakalpojumu mārketings    4
1.2.  Produktu mārketings    4
2.  Pašsajūta un klientu vēlmes    5
2.1.  Mērķauditorijas noteikšana un klientu vēlmes    5
2.2.  Vājo un stipro pušu apzināšanās    5
3.  Mārketinga pakalpojumu sniedzēji    6
3.1.  Mārketinga pakalpojumu izvēle    6
3.2.  Ārējo speciālistu plusi un mīnusi    6
4.  Tirgus pētīšana    7
5.  Tirgus zinību instrumenti    8
5.1.  Izstādes    8
5.2.  Reklāma un e- komercija    8
5.3.  Loģistika un eksports    9
6.  Tehnoloģijas un ražošana    10
7.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantorās literatūras un avotu saraksts    12
Extract

7. Secinājumi un priekšlikumi
Veicot darbu tika iegūtas zināšanas par to kā piesaistīt produktus tirgum. Lai to izdarītu sākumā ir jāizvērtē savas stiprās un vājās puses, jo ir jāzina, kas klientiem patīk un kas nepatīk, ja ir problēma to ir jārisina. Nākamais, kas ir jāizvēlas ir noteikta mērķauditorija, nav iespējams izvēlēties visas uzreiz, jo ,piemēram, BMX velosipēdus nepirks veci cilvēki, tos izvēlēsies vairāk pusaudži, tādēļ ir jāapskata viņu intereses un lietas, kas viņus piesaistīs. Tādēļ ir jāveic tirgus pētīšana gan kvantitatīvā, gan kvalitatīvā. Lai vēl vairāk iegūtu vietu tirgū ir jāpielietos tirgus zinību instrumenti, ir jāspēj reklamēt sevi izstādēs, reklāmās ,kā arī jāiegūst kontaktpersonas šajos pasākumos. Vēl ļoti svarīgs punkts ir kā produkts tiek piegadāts. Cilvēku interesēs ir tas, lai produkts tiktu piegādāts ātri , lēti, kā arī produktīvi. Lai izgatavot pēc iespējas labākus produktu ir jāatjauno rūpnīca, jāievieš jaunas iekārtas, lai nerastos brāķi un nebūtu neapmierināti klienti, kas varētu pasliktināt prestižu.
Taču varam secināt visi šie punkti ir jāievēro, tā lai produkts nestu peļņu nevis to, lai pēc iespējas vairāk cilvēku iegādātos noteikto produktu par zemāku cenu , bet ar augstu kvalitāti. Taču ir jāievēr vēl tas ,ka ja pircējs ir neapmierināts ar kaut ko to tā nevar atstāt, tas ir jālabo.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register