Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904619
 
Evaluation:
Published: 13.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izdegšanas sindroms    4
1.1.  Izdegšanas sindroma attīstību ietekmējošie faktori    5
1.2.  Izdegšanas simptomi    6
2.  Profesionālā izdegšana    7
2.1.  Profesionālā stresa vadīšana    8
3.  Skolotāja darba specifika    10
3.1.  Faktori, kas raksturo skolotāja darba vidi    11
4.  Stresa mazināšana ikdienā    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Lielākā daļa skolotāju mijiedarbojas savā strpā. Šāda mijiedarbība visbiežāk noris skolotāju istabā/atpūtas telpā, pamatā tur valda relaksējoša atmosfēra. Pētniece skaidro, ka skolotāji var patstāvīgi samazināt izdegšanas sindroma riskus, izmantojot savas profesionālās, īpašības – spēju sadarboties ar cilvēkiem, iesaistīt izglītojamos mācībām, palīdzēt viņiem noteikt mērķi un motivēt tos. Tādā veidā skolotāji var palīdzēt viens otram tādā pašā veidā. Tas nozīmē, ka skolotājam ir jāpraktizē to, ko skolotājs savā ikdienā liek pildīt saviem izglītojamiem. Piemēram, darbs pāros vai grupās, uzdot jautājumus neskaidrības gadījumos, pārskatīt/pārbaudīt savu veikto darbu, novērtēt sevi utt.
Tomēr arī daudzi atzīst, ka skolotāju pārpūli parasti kavē un samazina tie skolotāji, kuri māk kontrolēt savus ikdienas izaicinājumus. Lai samazinātu šos izaicinājumus, raksta autori sniedz padomus: kontaktēties ar saviem darba kolēģiem, piemēram, par mācību programmu izstrādi un mācību procesa plānošanu, kā arī kādas pedagoģiskās metodes ir efektīvākās. Darba devējam ir jānodrošina pietiekami resursi un iespējas, lai skolotājs savā darbībā varētu produktīvi un kvalitatīvi strādāt. Skolotājam un administrācijai būtu nepieciešams uzturēt savstarpējo sadarbību, lai atvieglotu darbu. (L.Gladeviča ,2018)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register