Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:993295
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību un audzināšanas process – vienota pedagoģiska sistēma    6
1.1  Mācību process un tā struktūra    7
1.2  Audzināšanas loma personības veidošanā    12
1.3  Mācību un audzināšanas procesa savstarpējā mijiedarbība    13
2.  Vecāku loma jauniešu audzināšanā kā turpmākās sadarbības pamats    15
4.  Vecāku, jauniešu un skolas sadarbības formas un metodes    28
4.1  Jauniešu un vecāku sadarbības formas    28
4.2  Skolas un ģimenes sadarbības formas    30
  Nobeigums    39
  Bibliogrāfija    40
Extract

Katrā valstī un tautā, katrā skolā un ģimenē neiztrūkstoša ir domu apmaiņa par audzināšanu. Vecāki vienmēr grib labāku dzīvi saviem bērniem, ikviena tauta īpaši rūpējas par jauno paaudzi(1).
Skola nekad nav pastāvējusi izolēti no ģimenes un sabiedrības, bet šobrīd ir pienācis laiks, kad radoši jāmeklē jauni ceļi ne vien ciešākai sadarbībai, bet arī tās augstākajai pakāpei – mijiedarbībai, izmantojot specifiskas darba formas un metodes. To nosaka Izglītības likumā noteiktā prasība veidot daudzpusīgi attīstītu personību.
Pedagogiem kopīgi ar ģimeni un sabiedrību jārada tāds skolas modelis, kurā varētu veidoties ne tikai zinoša, bet arī garīgi bagāta personība. Tāda veidojama visiem kopā, pamatojoties uz jauniešu personības individuālajām īpatnībām, interesēm ,respektīvi , pamatojoties uz sabiedrības principiem, īpašu vērību pievēršot pieaugušo un jauniešu saskarsmes organizācijai, individuālās un diferencētās pieejas nodrošināšanai darbā ar jauniešiem, viņu ģimenēm.
Pieaugušo un jauniešu kopīgajai darbībai jāsekmē tādu svarīgu audzināšanas principu, kā : individuālā pieeja bērnam, ģimenes, skolas un sabiedrības pedagoģisko prasību vienotība un audzināšanas procesa mērķtiecība, iedzīvināšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1125071
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register