Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624844
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kas ir e-komercija    3
2.  Elektroniskās komercijas vēsture    4
3.  E-komercija Latvijā    5
3.1.  Koncepcija par elektroniskās komercijas attīstību Latvijā    6
3.2.  E-komercijas klasifikācija    8
3.3.  E-komercija tiesiskā vide: padarītais    9
3.4.  E-komercija Latvijā: realitāte    10
3.5.  Nākotnes redzējums    11
4.  Valsts politika e-komercija vīzija un mērķi    11
5.  Sociāli – ekonomiskā programma eLatvija konceptuālās pamatnostādnes    12
6.  Izmantotā literatūra    18
Extract

1. Kas ir e-komercija
Elektroniskā komercija jeb e-komercija aptver interneta produktu un pakalpojumu tiešsaistes biznesa aktivitātes gan starp kompānijām, gan starp kompāniju un patērētāju. E-komercijas iedalījums ir šāds:
Tiešsaistes pirkumu izvēles vietne (online shopping) – informācijas un aktivitāšu iespēja. Vietne pircējam sniedz darījuma slēgšanai nepieciešamo informāciju, un viņš izvēlas vietnē pirkumus, pamatojoties uz šo informāciju.
Tiešsaistes pirkšanas vietne (online purchasing) – tehnoloģijas infrastruktūra datu apmaiņai un produkta iegādei caur internetu.
Fakts: „tiešsaistes pirkšana” ir e-komercijā izmantotā metafora, kas nozīmē, ka klientam ir pieejama tiešsaistes metode pasūtījumu izdarīšanai, iespēja norēķināties par pirkumu vai uzzināt cenas.(1)
Gan pasaulē, gan Latvijā ar terminu „e-komercija” apzīmē preču un pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu, izmantojot informācijas tehnoloģiju un elektronisko sakaru līdzekļus ( uzņēmumu interneta mājas lapas, e-pastu), skaidro Ekonomikas ministrijas (EM) Tirdzniecības nodaļas vecākais referents Intars Eglītis.
Tāpat kā klasiskajam mārketingam ir ļoti daudz pareizu definīciju, arī e-komercijas skaidrojumu var būt ļoti daudz. Viss atkarīgs no tā, kurš e-komercijas darbības virziens tiek uzskatīts par svarīgāko.
Patiesībā e-komercijas mērķis ir viens – gūt peļņu. Atšķiras tikai mērķa sasniegšanas veidi. Ja pakalpojuma sniedzējs vai preču īpašnieks cenšas realizēt savu produkciju tiešsaistē (interneta veikalā), tad tā ir pārdošana. Arī uzņēmuma, tirdzniecības markas, produkcijas reklāma tiešsaistē var būt mērķa sasniegšanas veids – uzņēmums cer uz savu pašreizējo un potenciālo klientu labāku informētību, kas rezultātā veicinās pakalpojumu vai produkcijas pārdošanu. (4)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register