Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:963858
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iepazīšanās ar programmu „Soli pa solim”    4
1.1.  Programmas „Soli pa solim” īsa vēsture    4
1.2.  Programmas „Soli pa solim” filozofija    4
1.3.  Izglītība 21. gadsimtam    5
1.4.  Pamatideja    5
  Secinājumi    6
2.  Projekta „Soli pa solim” skolu specifika    7
2.1.  Individuālā piemērotība    7
2.2.  Skolotāja un skolas loma mācību procesā    7
2.3.  Mācīšanās jeb aktivitāšu centri    8
2.4.  Ģimenes līdzdalība    11
  Secinājumi    12
3.  Tradicionālā skola un programmas „Soli pa solim” skola    14
  Kopīgais    16
  Atšķirīgais    16
  Atziņas par programmu „Soli pa solim”    17
  Valsts pamatizglītības standarts un programma „Soli pa solim”    17
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
  Pielikums    21
Extract

Ir diezgan daudz dzirdēts par programmu „Soli pa solim”, bet kā tur viss ir, man īsti nebija skaidrs. Tāpēc es arī nolēmu uzzināt ko vairāk (daudz vairāk) par šo programmu. Galvenais bija noskaidrot ar ko īsti atšķiras šī programma no tradicionālās mācību metodikas.
Pasaulē ir diezgan daudz dažādu alternatīvo programmu, piemēram, valdorfskola, Montesori pedagoģija. Ik pa laikam parādās kāds raksts kādā no žurnāliem par alternatīvo izglītību. Kas īsti projektā „Soli pa solim” ir īpašs, ka šim projektam parādoties pieteicās vairākas skolas un arī pirmsskolas izglītības iestādes?

Mērķis
Analizēt literatūru par projektu „Soli pa solim”, tā īstenošanas iespējas Latvijas skolās un noskaidrot tā galvenās atšķirības no parastā mācību procesa skolās.
Hipotēze
Projekta „Soli pa solim” īstenošana Latvijas skolās būs iespējama, ja:
 būs zinoši un bērnus mīloši pedagogi,
 bērns pats būs ieinteresēts zināšanu apguvē,
 ģimenes būs gatavas līdzdarboties.
Objekts
Projekta „Soli pa solim” apguves iespējas Latvijas skolās
Priekšmets
Sākumskolas skolēnu darba prasmju veidošana projekta „Soli pa solim” ietvaros Latvijas skolās
Darba uzdevums
1.Analizēt literatūru par projektu „Soli pa solim”
2.Atklāt pedagoģiskos nosacījumus, kas veicina sākumskolas skolēnu izpratnes veidošanos projektā „Soli pa solim”.
3.Noskaidrot galvenās atšķirības no parastā mācību procesa.
1.Iepazīšanās ar programmu „Soli pa solim”

1.1.Projekta „Soli pa solim” īsa vēsture


Projekts "Soli pa solim" ir jauna metode, kas citur pasaulē jau ir pazīstama. Ideja radās Amerikas Savienotajās Valstīs, bet projekts ir tik elastīgs, ka to var piemērot bērnu audzināšanā jebkurā zemē.
4. Starptautiskā programma „Soli pa solim” uzsākta 1994. gadā ar Atvērtās sabiedrības institūta atbalstu. Šobrīd programmu „Soli pa solim” pazīst un izmanto 27 pasaules valstīs – Austrumu un Centrālajā Eiropā, Āzijā un bijušās Padomju Savienības teritorijā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1201542
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register