Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:525854
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Par pētījuma mērķi izvirzu apgalvojumu, ka plašsaziņas līdzekļiem ir visas iespējas mērķtiecīgi mainīt auditorijas uzskatus un uzvedību.

Sabiedrībā pastāv vairāki saziņas līmeņi, kuri atšķiras galvenokārt ar dalībnieku skaitu. Tie ir:
1)Konversionālā (domāšana, saziņa divu cilvēku starpā),
2)mazu grupu saziņa,
3)lielu grupu saziņa,
4)masu saziņa jeb plašsaziņa, kurai raksturīga: mazskaitlīga, salīdzinot ar pārējo sabiedrību, grupa kā komunikators (laikraksta redakcija), ierobežota zīmju sistēma ziņojuma veidošanai, neredzama, daudzskaitlīga, bezpersoniska auditorija kā recepients [1].
Plašsaziņas procesa klasiskais (Lasvela) modelis ir šāds:
Komunikators (ziņas sūtītājs)  Ziņa  Sakaru līdzeklis  Recipients (ziņas saņēmējs)  Atgriezeniskā saite ar komunikatoru [3].
Saistībā ar šo modeli H.Lasvels izvirza arī saziņas procesa analizēšanā vajadzīgos pieturas punktus: 1) Kontroles vai avota analīze, 2) ziņojuma satura analīze, 3) plašsaziņas līdzekļa analīze, 4) auditorijas (saņēmēja) analīze, 5) iespaida un uzvedības analīze jeb vienkāršoti – kas saka ko, caur kādu līdzekli, kam un ar kādu ietekmi [4]. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1116132
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register