Mūsdienās bieži vien tiek novērotas situācijas, kad skolēniem neinteresē konkrēta mācību stunda, vienkārši tāpēc, ka viņi nesaprot un neuztver skolotāja sacīto, kā arī šī skolotāja runa viņus neietekmē, nemudina apgūt konkrēto vielu un priekšmetu.
Šajā darbā autore apskatīja daudzas interesantas tēmas par publisko uzstāšanos: gan vēsturi, gan to, kā sagatavot runu un sevi veiksmīgai publiskai uzstāšanai, kā arī saistību starp skolotāja darbu un runas mākslu.
Šo problēmu pēta: Valdis Zāle, Tims Hindls, Silva Omārova, Silvija Geikina, Edgars Kramiņš un citi.
Darba mērķis: gūt teorētisku pamatu profesionālas retorikas izmantošanas nepieciešamībai pedagoga darbā, veidojot priekšstatu par publiskās runas struktūru un izteiksmīgumu, kā arī retorikas pirmsākumu meklējumiem;
Darba uzdevumi:
1)Veikt literatūras un interneta resursu apskati, apkopot un analizēts teorētiskās atziņas;
2)
3)Gūt personīgu pieredzi iegūto teorētisko zināšanu izmantošanai profesionālajā darbībā;
1. VALODAS FUNKCIONĒŠANA PUBLISKAS RUNAS FORMĀ UN VALODAS KULTŪRĀ
Runas dāvanas ir viens no nozīmīgākajiem cilvēka talantiem. Tas palīdz saskarsmē ar citiem cilvēkiem, tās noder veidojot karjeru, pārstāvot dažādus projektus, reklamējot izgatavoto produkciju, aizstāvot viedokli diskusijās, un pats nozīmīgākais – nododot savas zināšanas, pieredzi un prasmi nākošajai paaudzei. …