Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:581902
 
Evaluation:
Published: 06.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PUSAUDŽU PSIHOLOĢISKĀ IDENTIFIKĀCIJA    5
2.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS UN TĀ IETEKME PERSONĪBAS ATTĪSTĪBĀ    9
3.  MĀCĪŠANĀS STILA LOMA    15
4.  APTAUJA PAR PUSAUDŽU ATTIEKSMI PRET IZGLĪTĪBAS IESTĀDI UN MĀCĪBU PRIEKŠMETU PASNIEGŠANU    18
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Extract

Demokrātiskas sabiedrības izglītības mērķis ir sekmēt katra indivīda attīstību. Kā viens no didaktikas pamatprincipiem ir sistemātiskuma princips, kas prasa izprast un projektēt izglītošanos kā veselumu, lai tādējādi mācību un audzināšanas procesā cilvēks varētu izveidot kopsakarīgu pasaules redzējumu un skaidri apzināt savu vietu un lomu sabiedrībā. Tā kā sabiedrības attīstība visās jomās ir dinamiska, tad īpaši aktuālas ir radošas zināšanas un prasmes.
Mērķu un motīvu vienotība personībai, kas apzinājusi savu ceļu var aizņemt visu apzināto dzīvi, līdz ar to caur dzīvi novelkot mērķa taisni, kas var novirzīties atkarībā no mērķu pielietojamības konkrētos dzīves apstākļos un atkarībā no pašas personības izmaiņām, bet tomēr saglabājot vienotu dzīves līniju – ģenerālo mērķu līniju.
Ņemot vērā iepriekš izklāstīto ,to pilnībā var pielīdzinātu uz pusaudzi ,kurš mācās pamatskolā
Pusaudzi pavada trauksmainība, neskaidrība par savu vietu dzīvē un starp cilvēkiem sabiedrībā, viņš meklē ar ko identificēties. Pusaudžu vecums ir laiks, kad formējas „Es” tēla fiziskais veidols – parādās pastiprināta interese par savu ārieni, sāk veidoties pašcieņa, paaugstinās pretenziju līmenis un tai pat laikā rodas mācību motivācijas trūkums.
Pieaugot pretenziju līmenim, pusaudzim ir vajadzība sevi iztēloties nākotnē par „lielu” cilvēku, viņš var pat detaļās ļoti spilgti priekšstatīt savu nākamo sabiedrisko stāvokli, bet nedomā par to, kas būtu darāms, lai to sasniegtu. Pusaudzis ir orientēts uz rezultātu un nevis uz attīstības procesu.
Šo apgalvojumu pamato pašreizējā situācija izglītības jomā ,proti, nesekmības problēma. Pēdējos gadus strauji pieaug skolēnu nesekmības līmenis ,kas zināmā mērā saistīts ar motivācijas trūkumu. Nesekmības palielināšanos, motivācijas trūkums un pusaudža vecuma pieņemto lēmumu būtiskā ietekme uz turpmākās dzīves sasniegumiem bija par pamatu zinātniski pētnieciskā darba tēmas izvēlei.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1158421
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register