Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600670
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pusvadītāju definīcija    4
2.  Pusvadītāju ierīču uzbūve un darbības princips    5
3.  Enerģijas līmeņu struktūra    7
4.  Pusvadītāju ierīču tipi un to raksturojums    8
4.1.  Diode    8
4.1.1.  Diožu veidi    9
4.1.1.1.  Taisngriežu diode    10
4.1.1.2.  Stabilistrons    10
4.1.1.3.  Varikapi    11
4.1.1.4.  Tunerļdiodes    11
4.2.  Tranzistors    12
4.2.1.  Tranzistoru slēgumi shēmās    13
4.2.1.1.  Tranzistoru slēgums ar kopēju bāzi (KB)    13
4.2.1.2.  Tranzistoru slēgums ar kopēju emiteru( KE)    14
4.2.1.3.  Tranzistoru slēgums ar kopēju kolektoru (KK)    16
4.3.  Tiristors    17
5.  Aptauja    20
5.1.  Aptaujas raksturojums    20
5.2.  Aptaujas analīze    20
6.  Gaismas mūzikas shēma „Skrejošās ugunis”    23
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
  Pielikums    26
  Anotācija    32
Extract

Darba tēma: Pusvadītāju ierīču pielietojums fizikā vidusskolas kursā.
21. gadsimtā neviena elektroniskā ierīce nebūtu iedomājama bez pusvadītāju ierīcēm. Tām ir milzīga nozīme mūsdienu cilvēku dzīvē un tāpēc mēs nolēmām izpētīt šo ierīču darbību, nozīmi sīkāk un noskaidrot kā šis temats tiek mācīts vidusskolas kursā.
Darba mērķis: Iepazīties un izpētīt pusvadītāju ierīces, to nozīmi un pielietojumu vidusskolas mācību kursā.
Darba uzdevumi:
1. Noskaidrot, kas ir pusvadītāji un pusvadītāju ierīces .
2. Sīkāk izpētīt dažādu pusvadītāju ierīču darbības būtību.
3. Izpētīt kā pusvadītāju kurss tiek mācīts dažās vidusskolās.
Hipotēze: Par pusvadītāju ierīcēm vidusskolas kursā tiek mācīts pārāk maz, ja skolās pusvadītāju tēmai veltītu vairāk laika un vairāk tiktu izmantoti uzskates līdzekļi, tad skolēniem rastos daudz pilnīgāks priekšstats par šo ierīču nozīmi.
Darbā izmantotās metodes: literatūras analīze, aptauja, apraksti, praktiski eksperimenti.
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, 6 nodaļām, 18 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantoto informācijas avotu saraksta. Darbā ir 21 attēls un 5 diagrammas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1153371
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register