Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:950507
 
Evaluation:
Published: 28.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Regresijas un korelācijas analīzes izmantošanas priekšnosacījumi un īpašības    4
2.  Pāru regresijas-korelācijas metodes būtība, izmantošanas īpašības    5
3.  Daudzfaktoru regresijas-korelācijas metodes būtība, izmantošanas īpašības    8
4.  Praktiskie piemēri metodes izmantošanai tirgvedības pētījumos    10
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    15
Extract

Regresijas - korelācijas metode ļauj noskaidrot, vai pastāv sakarības starp atsevišķiem rādītājiem, kāda ir šo sakarību forma, cik ciešas ir sakarības, palīdz novērtēt sakarību parametrus, veidot sakarību modeļus, noskaidrot faktorus, kas ietekmē rādītāju izmaiņas u.tml. Šo metodi bieži izmanto statistiskos pētījumos, jo viegli ir iespējams veikt prognozes; gandrīz visas kompānijas un valsts institūcijas prognozē tādus lielumus kā produkta pieprasījums, procentu likmes, inflācija, izejmateriālu cenas, darbaspēka izmaksas. Veicot jebkuru tirgvedības pētījumu, ir nepieciešams savākt datus, kurus, savukārt ir nepieciešams apstrādāt, pielietojot metodi, ar kuru palīdzību ir iespējams iegūt nepieciešamo informāciju.

Pamatojoties uz temata aktualitāti, darba mērķis ir regresijas un korelācijas analīzes
(pāru un daudzfaktoru) praktiskās izmantošanas tirgzinību pētīšanā īpašibu noskaidrošana

Vadoties no izvirzītā mērķa, darba uzdevumi ir šādi:
1.Analizēt regresijas un korelācijas analīzes izmantošanas priekšnosacījumi un īpašības.
2.Izpētīt pāru regresijas-korelācijas metodes izmantošanas īpašības.
3.Izpētīt daudzfaktoru regresijas-korelācijas metodes izmantošanas īpašības.
4.Aplūkot regresijas-korelācijas metodes izmatošanas piemērus tirgvedības pētīšanā.
5.Apkopojot pētījuma rezultātus izdarīt secinājumus par regresijas un korelācijas analīzes praktiskās izmantošanas tirgzinību pētīšanā iespējām.

Līdz ar to, ka nav iespējams referāta ietvāros apskatīt visus ar tēmu saistītos jautājumus, darbā ļoti īsi ir atspoguļota metodes būtība, vairāk uzmanības tiek pievērsts metodes prakstiskas izmantošanas iespējām.
Dotajā pētījumā autores izmanto ekonomiskās analīzes un statistiskās analīzes metodes.
Par pētījuma avotiem kalpo fundamentāli zinātniski pētījumi, vispārēja un speciālā literatūra.
Korelācijas - regresijas metodes ir sakarību pētīšanas metodes. Tās ļauj noskaidrot, vai pastāv sakarības starp atsevišķiem rādītājiem, kāda ir šo sakarību forma, cik ciešas ir sakarības, palīdz novērtēt sakarību parametrus, veidot sakarību modeļus, noskaidrot faktorus, kas ietekmē rādītāju izmaiņas u.tml. Šīs metodes lieto, ja sakarībām ir nevis funkcionāls, bet statistisks, varbūtējs raksturs, tas ir, tad, ja kāda mainīgā lieluma izmaiņas nosaka nevis kāds viens vai vairāki determinēti faktori un katrai to vērtībai atbilst tikai viena mainīgā lieluma vērtība, bet gan mainīgo lielumu izmaiņas ietekmē arī dažādi gadījuma, nejauši faktori un vienas un tās pašas faktoru vērtības ir saistītas ar dažādām mainīgā lieluma vērtībām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1130188
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register