Reklāma – informācija, kuru cilvēks redz, dzird vai uztver kā citādi un kuras nolūks ir veicināt preču, pakalpojumu, ideju, iespēju, tiesību, saistību, personu popularitāti un pieprasījumu pēc tiem, ja par šīs informācijas izplatīšanu saņemta atlīdzība. [3;]
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.[2;]
‘’Latvijas 1.rokkafejnīca’’ kopā ar savu apakšuzņēmumu neatkarīgo radošo reklāmas aģentūru‘’Cita Bilde’’ jau daudzus gadus veido pasākumu, kā arī šī pasākuma reklāmu ‘’Baltic Beach Party’’ – pludmales festivāls. ‘’Cita Bilde’’ to realizē, veidojot dažādus suvenīrus, plakātus, apģērbu, lai festivāla apmeklētāji tos varētu iegādāties, un šie aksesuāri arī vēlāk būs kā atgādinājums par labu festivālu ‘’Baltic Beach Party’’ reklāma ir samērā spilgta. Gan tiešā, gan pārnestā nozīmē. Tiešā nozīme – tiek izmantotas spilgtas krāsas, stilīgs noformējums, un to visu papildina skaista meitene peldkostīmā, kas rokās tur bumbu, kas atkal atgādina,ka festivāls ir saistīts ar pludmali. Netiešā nozīme- tikai trīs vārdi, un sabiedrība jau nojauš, ka tas būs kāds interesants pasākums.…