-
Reklāma internetā
Research Papers14 Economics, Computers, Consumer Electronics
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads. | 3 | |
Priekšrocības reklāmai Internetā. | 3 | |
Interneta reklāmas trūkumi. | 4 | |
Reklāmas ievietošana. | 5 | |
1. Web-lapa | 5 | |
2. Banneris | 5 | |
3. Bannera izvietošana | 5 | |
Reklāmas dinamika. | 6 | |
Firmas. | 6 | |
Filmas „xXx” inbox.lv izvietotās reklāmas analīze: | 7 | |
Preces un pakalpojumi, kuru reklāma Internetā ir visbiežāk sastopama: | 9 | |
Firmas-Web lapa arī ir reklāma firmai: | 10 | |
Nobeigums | 13 | |
Izmantotā literatūra | 14 | |
Pielikums. | 15 | |
Svešvalodas termini, kuri tiek lietoti saistībā ar reklāmām Internetā: | 15 | |
Attēli. | 17 | |
Interneta reklāmas tendences Latvijā. | 18 |
Mēs izvēlējāmies šo projektu, jo mūsdienās veiksmīga biznesa, un ne tikai biznesa, priekšnoteikums ir laba reklāma (pareizi izstrādāta ar precīzi noteiktu mērķauditoriju un spējīga to reāli piesaistīt). Gandrīz visas kompānijas izmanto reklāmu, lai labāk pārdotu savu preci un gūtu lielākus ienākumus. Reklāmu var izvietot radio, avīzē, televīzijā, uz stendiem pie ceļa, kā arī Internetā. Mēs paši ikdienā lietojam Internetu, tāpēc pētīt reklāmu tieši Internetā mums šķita ļoti interesanti.
Reklāma Internetā Latvijā ir vēl ļoti maz apgūta sfēra, tāpēc šī projekta ietvaros mēs centīsimies noskaidrot:
1) Interneta reklāmas attīstība Latvijā
2) Kādi ir Interneta reklāmas veidi ir sastopami Latvijā
3) Analizēt reklāmu lielākajos Latvijas web-portālos
6) Veikt salīdzinājumu starp pamatprincipiem reklāma Internetā un cita veida reklāmām
7) Paskaidrot svešvalodas terminus, kurus lieto saistībā ar Interneta reklāmu
8) Dot firmai padomus, lai tā spētu apgūt šo jauno reklamēšanās vidi.egtās piesaistīšana. Mēs pāe
Pabeidzot šo projektu mēs ceram gūt vispusīgu informāciju par Interneta reklāmas iespējām Latvijā šodien, un arī nākotnes attīstības perspektīvām. Izpētīt reklāmas ietekmi uz auditoriju, kā arī par iespējām Internetā atrast mērķauditoriju.
1. Mazākas izmaksas.
Viena kontakta (informācijas noraidīšanas patērētājam par firmu un tās precēm) izmaksas ir zemākas, salīdzinot ar parastajiem masu mēdijiem. Tādējādi vajadzīgo auditoriju ar reklāmu Internetā var aptvert ar mazākiem izdevumiem.
2. Lielāka elastība un operativitāte
Internets ļauj elastīgāk plānot reklāmas kampaņu. To var sākt, pārtraukt vai izmainīt jebkurā laikā (reklāma nav atkarīga no preses izdevumu iznākšanas dienas vai no radio un televīzijas auditorijas sadalījuma diennakts laikā); brīvi var regulēt arī auditorijas lielumu (reklāma netiek piesaistīta avīžu tirāžai vai televīzijas skatītāju un radioklausītāju skaitam).
3. Lielāks informācijas apjoms klientam
Maksa par reklāmu parastajos masu mēdijos ir tieši atkarīga no reklāmas apjoma (vairāk informācijas - lielāks laukums vai vairāk ētera laika). Interneta reklāmā iespējams sniegt klientam praktiski jebkuru informācijas daudzumu, nepalielinot savus izdevumus. …
Labi izstradāts darbs, Rakstīts tā lai katrs lasitājs spētu saprast pa ko ir runa.
-
Jauniešu avīze internetā - "Dienas spogulis"
Research Papers28 Psychology, Economics, Computers, Consumer Electronics
-
Maksājumi internetā un to drošība
Research Papers25 Economics, Computers, Consumer Electronics
-
Reklāma internetā
Research Papers14 Economics, Computers, Consumer Electronics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma un ētika
Research Papers for secondary school5
-
Jauniešu avīze internetā - "Dienas spogulis"
Research Papers for secondary school28
Evaluated! -
Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā
Research Papers for secondary school19
-
Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes
Research Papers for secondary school4
-
Tirdzniecības tīkls internetā (elektroniskais bizness)
Research Papers for secondary school26