Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303132
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads.    3
  Priekšrocības reklāmai Internetā.    3
  Interneta reklāmas trūkumi.    4
  Reklāmas ievietošana.    5
  1. Web-lapa    5
  2. Banneris    5
  3. Bannera izvietošana    5
  Reklāmas dinamika.    6
  Firmas.    6
  Filmas „xXx” inbox.lv izvietotās reklāmas analīze:    7
  Preces un pakalpojumi, kuru reklāma Internetā ir visbiežāk sastopama:    9
  Firmas-Web lapa arī ir reklāma firmai:    10
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikums.    15
  Svešvalodas termini, kuri tiek lietoti saistībā ar reklāmām Internetā:    15
  Attēli.    17
  Interneta reklāmas tendences Latvijā.    18
Extract

Mēs izvēlējāmies šo projektu, jo mūsdienās veiksmīga biznesa, un ne tikai biznesa, priekšnoteikums ir laba reklāma (pareizi izstrādāta ar precīzi noteiktu mērķauditoriju un spējīga to reāli piesaistīt). Gandrīz visas kompānijas izmanto reklāmu, lai labāk pārdotu savu preci un gūtu lielākus ienākumus. Reklāmu var izvietot radio, avīzē, televīzijā, uz stendiem pie ceļa, kā arī Internetā. Mēs paši ikdienā lietojam Internetu, tāpēc pētīt reklāmu tieši Internetā mums šķita ļoti interesanti.
Reklāma Internetā Latvijā ir vēl ļoti maz apgūta sfēra, tāpēc šī projekta ietvaros mēs centīsimies noskaidrot:
1) Interneta reklāmas attīstība Latvijā
2) Kādi ir Interneta reklāmas veidi ir sastopami Latvijā
3) Analizēt reklāmu lielākajos Latvijas web-portālos
6) Veikt salīdzinājumu starp pamatprincipiem reklāma Internetā un cita veida reklāmām
7) Paskaidrot svešvalodas terminus, kurus lieto saistībā ar Interneta reklāmu
8) Dot firmai padomus, lai tā spētu apgūt šo jauno reklamēšanās vidi.egtās piesaistīšana. Mēs pāe

Pabeidzot šo projektu mēs ceram gūt vispusīgu informāciju par Interneta reklāmas iespējām Latvijā šodien, un arī nākotnes attīstības perspektīvām. Izpētīt reklāmas ietekmi uz auditoriju, kā arī par iespējām Internetā atrast mērķauditoriju.
1. Mazākas izmaksas.
Viena kontakta (informācijas noraidīšanas patērētājam par firmu un tās precēm) izmaksas ir zemākas, salīdzinot ar parastajiem masu mēdijiem. Tādējādi vajadzīgo auditoriju ar reklāmu Internetā var aptvert ar mazākiem izdevumiem.
2. Lielāka elastība un operativitāte
Internets ļauj elastīgāk plānot reklāmas kampaņu. To var sākt, pārtraukt vai izmainīt jebkurā laikā (reklāma nav atkarīga no preses izdevumu iznākšanas dienas vai no radio un televīzijas auditorijas sadalījuma diennakts laikā); brīvi var regulēt arī auditorijas lielumu (reklāma netiek piesaistīta avīžu tirāžai vai televīzijas skatītāju un radioklausītāju skaitam).

3. Lielāks informācijas apjoms klientam
Maksa par reklāmu parastajos masu mēdijos ir tieši atkarīga no reklāmas apjoma (vairāk informācijas - lielāks laukums vai vairāk ētera laika). Interneta reklāmā iespējams sniegt klientam praktiski jebkuru informācijas daudzumu, nepalielinot savus izdevumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register