Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:488611
 
Evaluation:
Published: 07.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība    5
1.1.  Reklāmas attīstību ietekmējošie faktori, uzdevumi un plānošana    6
1.2.  Reklāmas mērķi    7
2.  Reklāmas izmaksu plānošana    9
3.  Reklāmas līdzekļi    12
4.  Labas reklāmas veidošana un tās efektivitāte    16
4.1  Labas reklāmas veidošana    16
4.2.  Reklāmas efektivitāte    21
5.  Baltijas reklāmas tirgus    24
6.  Uzņēmuma īss raksturojums    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež. Cilvēki tagad dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājušies preci, ko reklāmā redzējuši vai dzirdējuši par labu esam. Taču bez reklāmas šodien nevar, tas ir process, kas nedrīkst apstāties.
Reklāma ir komunikatīvo sakaru izpausme ar zināmu personu vai organizāciju sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Pasaulē ar katru gadu uzņēmumi tērē arvien vairāk līdzekļu reklāmai un velta tai arvien vairāk uzmanības. Reklāmas izmaksas tiek rūpīgi izplānotas. Katram uzņēmumam ir savas metodes reklāmas mērķu noteikšanā, izgatavošanā, reklāmas izmaksu noteikšanā, sludinājuma izstrādāšanā, reklāmas izplatāšanas līdzekļu izvēlē. Pastāv arī reklāmas ierobežojumi vai pat aizliegumi. Reklāmas menedžera uzdevums ir izgatavot kvalitatīvu un efektīvu reklāmu.
Latvijā uzņēmēji pārāk maz uzmanības pievērš reklāmas nozīmei un labumam, ko tā dod. Reklāmas izmaksām piešķir maz nozīmes, tās, tiek plānotas ļoti pavirši vai vispār netiek plānotas.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu. Lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi, un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Reklāma nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma. Tātad reklāma ir nepieciešama.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register