-
Reklāma un tās būtība
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 1 | |
Reklāma un tās būtība | 2 | |
Reklāmas klasifikācija pēc tās veidiem, objektiem un funkcijām | 3 | |
Lēmumu pieņemšanas posmi reklāmdarbības vadīšanas procesā | 4 | |
Reklāmas mērķu klasifikācija | 5 | |
Reklāmas sludinājuma izstrādāšana | 6 | |
Reklāmas sludinājumu radīšanas shēma | 7 | |
Dažādu mehānisko un fizisko reklāmas raksturlielumu vērtējums tās dažādajos veidos | 8 | |
Vadošie patērētāju rīcības motīvi | 8 | |
Kādus reklāmas līdzekļus izmantot? | 10 | |
Kā pievērst reklāmai uzmanību un radīt par to interesi? | 12 | |
Kas jāievēro iespaidīgu reklāmas tekstu sacerēšanā | 18 | |
Secinājumi | 19 | |
Nobeigums | 20 | |
Izmantotā literatūra | 21 |
Kādā no uzņēmējdarbības stundām mūsu grupai vajadzēja reklamēt dažāda veida izstrādājumus. Reklamēja ko nu kura vēlējās. Arī es biju izvēlējusies reklamējamo preci. Šīs stundas mani ieinteresēja. Radās doma izpētīt, kā tad vispār reklāmas veido – pēc kādiem nosacījumiem, principiem, un kas jāņem vērā reklāmas izveidē.
Tā kā bija nepieciešams izstrādāt kursa darbu uzņēmējdarbības pamatos, kur tēmu varēja brīvi izvēlēties, tad nolēmu savā darbā apskatīt REKLĀMU.
Manuprāt, bez reklāmas mūsdienās iztikt nevar. Preču, pakalpojumu un izstrādājumu klāsts ir tik liels, ka dažbrīd ir grūti izvēlēties preci. Ļoti daudz ko nosaka reklāma. Sīkāk par reklāmu varēs izlasīt manā izstrādātajā darbā.
Kursa darbā varēs iepazīties ar reklāmas būtību, veidiem, mērķiem, kas jāņem vērā reklāmas izveidē utt.
Kas tad īsti ir reklāma? Vai tās ir tikai krāsainās un daudzveidīgās TV reklāmas, kas reizēm šķiet pat smieklīgas un apnicīgas, lielie, raibie uzraksti un plakāti, kas izlikti katras ēkas fasādēs, tramvajos un pieturās? Mēs dzīvojam pa vidu visām šīm reklāmām, un pieņeman tās par neatņemamu savas dzīves sastāvdaļu. Tā ir tikai reklāmas redzamā puse, ēsma, ko pārdevējs izmet savam potenciālajam pircējam. Īstenībā reklāma ar to vien neaprobežojās, tās būtība ir daudz dziļāks process. Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu preci vai pakalpojumu plaši pazīstamu un populāru. Tieši reklāma ir tā, kas nodrošina produktiem popularitāti. Var teikt, ka reklāma ir īpašs komunikācijas veids, kas tiek izmantots informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Un, ja reklāma ir uzkrītoša, interesanta, uzmanību piesaistoša, pircēji būs ieinteresēti – precei radīsies noiets. Tā ir reklāmas būtība. Reklāmu izmanto ne tikai televīzijā, vitrīnās un plakātos, bet arī kino, radio, presē, izkārtnēs, preču iesaiņojumos, preču un firmas zīmēs.
Tatad var teikt, ka reklāmu izmanto daudz un dažādos veidos ar preču realizēšanu saistītu uzdevumu risināšanā, un tās galvenais mērķis ir veicināt preču un pakalpojumu popularitāti, nostiprināt patērētāju uzticību, nodrošināt to pieņemšanu tirgū, stimulēt pieprasījumu, cīnīties ar konkurentiem.
Reklāma atšķiras pēc veidiem (atkarībā no izmantojamiem informācijas pārvaldes līdzekļiem), pēc objektiem (atkarībā no tā, ko tieši reklamē), pēc funkcijām (atkarībā no reklāmas nozīmes) Tās daudzveidība atspoguļo tirgus attiecību sarežģītību pasaules saimniecībā, tirgus piesātinātības augsto pakāpi.
Būdama varens pircēju rīcības motivācijas ietekmēšanas faktors , reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no vairākiem apstākļiem, kuru vidū pirmām kārtām minami sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus (patēriņa) apstākļi.…
Loti labi novērtēts kursa darbs. Viss par reklāmu.Reklāmas klasifikācija pēc tās veidiem, objektiem un funkcijām (shēmā). Lēmumu pieņemšanas posmi reklāmdarbības vadīšanas procesā (shēmā). Reklāmas mērķu klasifikācija (shēmā). Reklāmas sludinājuma izstrādāšana un vēl ļoti daudz noderīgas informācijas. Ir ievads, nobeigums, secinājumi.Pašai prieks, cik labi sanācis
- Reklāma un tās būtība
- Reklāmas attīstība un vēsture Latvijā
- TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas attīstība un vēsture Latvijā
Research Papers for secondary school8
-
TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās
Research Papers for secondary school25
Evaluated! -
Reklāma
Research Papers for secondary school32
-
Rēzeknes Valsts ģimnāzijas reklāma
Research Papers for secondary school20
-
Vizuālās, informējošās reklāmas ietekme uz jauniešiem
Research Papers for secondary school41
Evaluated!