Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:821820
 
Evaluation:
Published: 27.02.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Reklāma un tās būtība    2
  Reklāmas klasifikācija pēc tās veidiem, objektiem un funkcijām    3
  Lēmumu pieņemšanas posmi reklāmdarbības vadīšanas procesā    4
  Reklāmas mērķu klasifikācija    5
  Reklāmas sludinājuma izstrādāšana    6
  Reklāmas sludinājumu radīšanas shēma    7
  Dažādu mehānisko un fizisko reklāmas raksturlielumu vērtējums tās dažādajos veidos    8
  Vadošie patērētāju rīcības motīvi    8
  Kādus reklāmas līdzekļus izmantot?    10
  Kā pievērst reklāmai uzmanību un radīt par to interesi?    12
  Kas jāievēro iespaidīgu reklāmas tekstu sacerēšanā    18
  Secinājumi    19
  Nobeigums    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Kādā no uzņēmējdarbības stundām mūsu grupai vajadzēja reklamēt dažāda veida izstrādājumus. Reklamēja ko nu kura vēlējās. Arī es biju izvēlējusies reklamējamo preci. Šīs stundas mani ieinteresēja. Radās doma izpētīt, kā tad vispār reklāmas veido – pēc kādiem nosacījumiem, principiem, un kas jāņem vērā reklāmas izveidē.
Tā kā bija nepieciešams izstrādāt kursa darbu uzņēmējdarbības pamatos, kur tēmu varēja brīvi izvēlēties, tad nolēmu savā darbā apskatīt REKLĀMU.
Manuprāt, bez reklāmas mūsdienās iztikt nevar. Preču, pakalpojumu un izstrādājumu klāsts ir tik liels, ka dažbrīd ir grūti izvēlēties preci. Ļoti daudz ko nosaka reklāma. Sīkāk par reklāmu varēs izlasīt manā izstrādātajā darbā.
Kursa darbā varēs iepazīties ar reklāmas būtību, veidiem, mērķiem, kas jāņem vērā reklāmas izveidē utt.
Kas tad īsti ir reklāma? Vai tās ir tikai krāsainās un daudzveidīgās TV reklāmas, kas reizēm šķiet pat smieklīgas un apnicīgas, lielie, raibie uzraksti un plakāti, kas izlikti katras ēkas fasādēs, tramvajos un pieturās? Mēs dzīvojam pa vidu visām šīm reklāmām, un pieņeman tās par neatņemamu savas dzīves sastāvdaļu. Tā ir tikai reklāmas redzamā puse, ēsma, ko pārdevējs izmet savam potenciālajam pircējam. Īstenībā reklāma ar to vien neaprobežojās, tās būtība ir daudz dziļāks process. Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu preci vai pakalpojumu plaši pazīstamu un populāru. Tieši reklāma ir tā, kas nodrošina produktiem popularitāti. Var teikt, ka reklāma ir īpašs komunikācijas veids, kas tiek izmantots informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Un, ja reklāma ir uzkrītoša, interesanta, uzmanību piesaistoša, pircēji būs ieinteresēti – precei radīsies noiets. Tā ir reklāmas būtība. Reklāmu izmanto ne tikai televīzijā, vitrīnās un plakātos, bet arī kino, radio, presē, izkārtnēs, preču iesaiņojumos, preču un firmas zīmēs.
Tatad var teikt, ka reklāmu izmanto daudz un dažādos veidos ar preču realizēšanu saistītu uzdevumu risināšanā, un tās galvenais mērķis ir veicināt preču un pakalpojumu popularitāti, nostiprināt patērētāju uzticību, nodrošināt to pieņemšanu tirgū, stimulēt pieprasījumu, cīnīties ar konkurentiem.
Reklāma atšķiras pēc veidiem (atkarībā no izmantojamiem informācijas pārvaldes līdzekļiem), pēc objektiem (atkarībā no tā, ko tieši reklamē), pēc funkcijām (atkarībā no reklāmas nozīmes) Tās daudzveidība atspoguļo tirgus attiecību sarežģītību pasaules saimniecībā, tirgus piesātinātības augsto pakāpi.
Būdama varens pircēju rīcības motivācijas ietekmēšanas faktors , reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no vairākiem apstākļiem, kuru vidū pirmām kārtām minami sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus (patēriņa) apstākļi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register