Autora izvēlētais temats ir aktuāls, jo reklāma ir viens no svarīgākajiem mārketinga pasākumiem, lai sasniegtu uzņēmējdarbības mērķus. Tēmu autors izvēlējās pamatojoties uz pieņēmumu, ka neizmantojot reklāmu mūsdienās uzņēmumi pastāvēt nevar. Ikvienā nozarē strādājošiem uzņēmumiem rodas nepieciešamība nodot informāciju saviem potenciālajiem pircējiem. Šo vajadzību arī apmierina reklāma. Mūsdienās reklāmas aktualitāte vairs neizraisa šaubas, jo tai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā un reklāma ir ekonomikas nozīmīga daļa. Tā kā reklāmai jābūt spējīgai veikt nozīmīgus tirgus uzdevumus, tad tai ir jābalstās uz dažādiem tirgus jēdzieniem un kategorijām, no kuriem viens ir mārketings. Pretējā gadījumā, reklāmu potenciālie pircēji nesadzirdēs.
Ar katru gadu Latvijā un pasaulē palielinās viesnīcu skaits, kas rada nopietnu konkurenci viesnīcu pakalpojumu tirgū un rosina viesnīcu menedžerus un reklāmas aģentūras meklēt arvien jaunus mārketinga paņēmienus.
Autora darba mērķis – izpētīt un raksturot reklāmu un tās veidošanas atšķirības Latvijas 2, 3 un 4 zvaigžņu viesnīcās. Autors izvēlējās izpētīt trīs Latvijas viesnīcas ar dažādām atrašanās vietām un lielumu: 2 zvaigžņu viesnīcu Vidzeme, 3 zvaigžņu viesnīcu Day & Night Hotel Bauska un 4 zvaigžņu viesnīcu Monika Centrum Hotels.
Darba uzdevumi – izpētīt un raksturot reklāmu un tās veidošanu, izpētīt un salīdzināt reklāmu atšķirības Latvijas 2, 3 un 4 zvaigžņu viesnīcās, izpetīt un raksturot pilnveidošanas iespējas reklāmai šīm viesnīcām, apkopot secinājumus un izteikt priekšlikumus. Darba veikšanai autors izmantoja mācību materiālus, EBSCO datu bāzi, interneta resursus un viesnīcu brošūras kā arī reklāmas izdevumus.…