Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:472658
 
Evaluation:
Published: 10.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION (ABSTRACT)    4
  LE RÉSUMÉ    5
  IEVADS    6-9
1.  VIZUĀLĀS PĒTNIECĪBAS METODES SKAIDROJUMS    10¬–14
1.1.  Vēsturiskais metodes konteksts    10–11
1.2.  Metodes apraksts    12–14
2.  FRANČU REKLĀMAS ATTĪSTĪBAS VĒSTURES KONTEKSTS    15–18
2.1.  Reklāmas vēsture Francijā    15–16
2. 2.  Avīžniecība Francijā 20. gs.    17–18
3.  20. GS. 20. G. FRANČU REKLĀMU DIZAINA SPECIFIKA    19–33
3.1.  Tēli, simboli    19–25
3. 2.  Kompozīcijas    26–33
  NOBEIGUMS    34–35
  SECINĀJUMI    36
  AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    37–38
  PIELIKUMI    39–52
Extract

Pētījuma “Reklāmu dizainu noformējumi franču periodiskajos izdevumos 20. gadsimta 20. gados” aktualitāte atklājas pētījuma specifikā – 1920. gados periodiskie izdevumi Francijā piedzīvoja “ ziedu laikus”. Šajā laikā reklāmu izdevēji meklēja jaunus, iedarbīgus paņēmienus, kas sasniegtu pēc iespējas plašāku auditoriju, piesaistītu potencionālos klientus. Reklāmās sistemātiski sāk izmantot fotogrāfijas. Lai arī fotogrāfija bija izgudrota pirms nepilna gadsimta, tomēr tās mērķtiecīga izmantošana reklāmā bija jaunums, kā tas redzams 13. pielikumā, kur modeles nostādītas dažādās pozās un izgaismotas no dažādiem leņķiem, iespējams tā parādot fotogrāfijas iespējas, salīdzinājumā ar zīmētiem vai gleznotiem vizuālajiem paņēmieniem. Tāpat pētījuma unikalitāte atklājas faktorā, ka Latvijas pētniecības darbu mērogā vēl nav tikusi pētīta franču periodisko izdevumu reklāma, caur tik specifisku vizuālās pētniecības prizmu. Tādejādi arī šis pētījums nākotnē tiks turpināts, pievēršoties šīs pašas tēmas konkrētākiem aspektiem, kas atspoguļotos arī 20. gadsimta 20. gadu franču reklāmas salīdzinājumā ar mūsdienu reklāmas pamatprincipiem un vizuālo noformējumu.
Lai gan Latvijas Kultūras akadēmijā pētītas karikatūras , ka arī smaržu reklāmas, šie pētījumi neatklāj līdzīgu specifiku vai aktualitāti, kas norāda uz “Reklāmu dizainu noformējumi franču periodiskajos izdevumos 20. gadsimta 20. gados” unikalitāti akadēmijas pētījumu telpā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1399320
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register