Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743750
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Reklāmas izpēte literatūrā    4
1.1.  Kas ir reklāma?    4
1.2.  Reklāmas vēsture    5
1.3.  Reklāmas mērķi    7
2.  Jauniešu vecumposma raksturojums    9
2.1.  Jauniešu psihiskās pazīmes    9
2.2.  Jauniešu emocijas un jūtas    10
3.  Reklāmas ietekme    11
3.1.  Reklāmas iedarbība uz pircēju    11
3.2.  Televīzijas reklāma ietekme    15
3.3.  Radio reklāma ietekme    18
4.  Reklāmas mēdiji    19
4.1.  Reklāmas izplatīšanās veidi un līdzekļi    19
4.2.  Reklāmas mēdiju kritēriji    21
  Praktiskā daļa    22
5.  Praktiskais pētījums    22
5.1.  Pētamās grupas apraksts    22
5.2.  Pētījuma metožu apraksts    22
6.  Rezultātu analīze    23
7.  Secinājumi    31
8.  Literatūras sarakts    33
9.  Pielikumi    34
10.  Anotācija    37
Extract

Ievads
Zinātniski pētnieciskā darba tēma ir reklāmas iedarbības izpēte jauniešu vecumposmā.
Reklāma psiholoģiski iedarbojās uz: gribu, prātu, uzmanību, atmiņu, asociācijām un jūtām. Tā ir visur: žurnālos, televīzijā, transporta pieturās. Tā ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma patiešām palīdz pelnīt naudu, pārējiem – to tērēt. Daudzi to ciest nevar, citi ir ar to samierinājušies.
Reklāma – kalpo tam, lai paziņotu ar dažādiem līdzekļiem (dažreiz visiem iespējamiem) paziņotu par jaunām precēm vai pakalpojumiem un viņu īpašībām.
Reklāma parādās tur, kur konkurenti cīnās par pircējiem. Uzņēmējs lietojot reklāmu, var gūt fantastiskus panākumus vai ciest katastrofālus zaudējumus. Pats interesantākais ir tajā apstāklī, ka reklāmas kampaņu rezultātus paredzēt ir praktiski neiespējami.
Zinātniski pētniecisko darbu nolēmu rakstīt par “reklāmu un tās iedarbību”, jo pēc manām domām reklāma kļuva par neatņemamu mūsu dzīves daļu. Tā ir visapkārt, un mums derētu iepazīt to tuvāk. Nolēmu izpētīt reklāmas iedarbību tieši jauniešu vecumposmā, jo jaunieši ir mūsu sabiedrības emocionālākā un jūtīgākā daļa. Manuprāt, reklāmas tēma mūsdienās ir ļoti aktuāla un interesanta, tādēļ es domāju, ka būtu interesanti uzzināt par šīs darbības plusiem un mīnusiem.
Mērķis:
Teorētiski un praktiski analizēt un izpētīt reklāmas iedarbību jauniešu vecumposmā.
Pētījuma uzdevumi:
1. Teorētiski apkopot literatūru par reklāmas vēsturi.
2. Teorētiski izpētīt reklāmas iedarbības paņēmienus.
3. Izpētīt jauniešu vecumposma psihiskās attīstības īpatnības.
4. Veikt praktisko pētījumu starp jauniešiem.
5. Rezultātu kvantitatīva un kvalitatīva analīze.
Pētījuma objekts:
Jaunieši vecumā no 15 līdz 19 gadiem.
Problēmjautājumi:
1. Vai jaunieši izjūt reklāmas iedarbību?
2. Vai jaunieši uzticas reklāmai?
Pētījuma metodes:
Tika veikta autores veidota aptauja starp jauniešiem. Viņiem tika piedāvāts aizpildīt anketu „Reklāmas iedarbība uz patērētāju”. Vēlāk visi rezultāti tika apkopoti diagrammās.

Teorētiskā daļa
1. Reklāmas izpēte literatūrā
1.1.Kas ir reklāma?
Reklāma – tie ir ar likumu atļauti meli. (Džordžs Velss)

Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. Ar reklāmu palīdzību iegūto informāciju cilvēks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt tai ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāju [2;228]. Taču tas nenozīmē, ka jāpiekrīt Lielajai Padomju Enciklopēdijai – “reklāma ir līdzeklis cilvēku apmuļķošanai”.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register