Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960921
 
Evaluation:
Published: 19.10.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

20. gs. vidū sāka nopietni pētīt reklāmas. Reklāma spēlē mūsu dzīvē nopietnu lomu, kā stimuls. Tomēr ir par maz izveidot “skaistu un interesantu’’ reklāmu, lai viņa strādātu. Tāpēc jo lielāka nozīme ir jautājumiem par reklāmas efektivitāti.
Reklāma – cēlusies no latīņu valodas “reklamare” – tas nozīmē (atsaukties, iebilst, izteikt neapmierinātību). Reklāmas mērķis ir izplatīt ziņas, informāciju. Bet pie reklāmas sludinājuma izstrādes vai veselas reklāmas kompānijas vienmēr jāņem vērā uz kādu auditoriju orientēta esošā reklāma. Reklāmas objekti var būt dažādi sociālie objekti, kuriem piemīt dažādas vajadzības. Piemēram: Valsts, kā sociāls objekts, kurai pieder pats lielākais informācijas avots. Bet uzņēmumiem ir daudz mazāk informācijas avotu: 1) atskaites par darbību savā uzņēmumā, 2) zinātniskas publikācijas, 3) informācija no tirdzniecības un citiem komercijas žurnāliem, 4)izziņas, 5) informācija, saņemtā no firmām, kuras nodarbojas ar tirgus pētīšanu un savas informācijas pārdošanu, 6) likumi un valsts norādījumi.
Savukārt mājsaimniecībām ir maz līdzekļu nepieciešamās informācijas meklēšanai, vai nu vispār tādu nav. Pamatinformācijas kanāli tiem ir:
1)personīgie (ģimene, draugi, kaimiņi un citi);
2)komerciālie (reklāma, izstāde);
Tomēr mājsaimniecība dod priekšroku pieņemt lēmumus no personīgiem avotiem, bet reklāma tiek izmantota par pirmsākumu, tas ir, ar preces iepazīšanos.
Reklāma atstāj sociālo un kulturālo iespaidu uz patērētāju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register