Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:256044
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.10.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Reklāmas vēsture    7
2.  Reklāmas ietekme    8
2.1.  Manipulācijas veidi    8
2.2.  Sabiedrības atzinums, jeb ”social proof”    11
3.  Reklāmas ietekme uz atsevišķām iedzīvotāju grupām    14
3.1.  Reklāmas ietekme uz skaistuma standartiem un sievietēm    14
3.1.  Reklāmas ietekme uz bērniem un jauniešiem    16
4.  Anketas rezultātu analīze    19
  Secinājumi    26
  Literatūras avotu saraksts    27
Extract

SECINĀJUMI
Zinātniski pētnieciskajā darba mērķis bija noskaidrot reklāmas ietekmi uz 13 līdz 16 gadus veciem jauniešiem un viņu ikdienu, produktu izvēli un pašvērtējumu. Tika pētīta un izzināta reklāmas ietekme uz cilvēkiem. Lai arī netika izvirzīta hipotēze, balstoties uz literatūras avotos iegūto informāciju, tika izdarīti pieņēmumi un ar anketēšanas palīdzību, daži tika apstiprināti, daži apgāzti.
Pēc šī zinātniskā darba izstrādes, darba autors secina, ka reklāmas nav tikai krāsainas lapiņas, vai klipi aicinot mūs iegādāties jaunu produktu, bet gan kultūras sastāvdaļa, kas spēj diktēt gan modi, gan ietekmēt cilvēku lēmumu pieņemšanu cilvēkam to pat neapzinoties. Ar dažādiem trikiem un manipulācijas veidiem reklāmas patērētājos spēj radīt jaunas asociācijas vai aizskart jūtas, lai panāktu, ka pircējs izvēlēsies tieši konkrēto produktu.
Trešajā nodaļā tika aplūkota reklāmu ietekme uz bērniem un jauniešiem, kur uzsvars tika likts uz slēpto reklāmu, reklāmas izvietojumu un reklāmas aģentūru vēlmi panākt, ka bērni un jaunieši apstrādā reklāmas sniegto informāciju zemapziņas līmenī. Aptaujā tika noskaidrots, ka lielākā daļa jauniešu uzmanību reklāmām nepievērš, vai pievērš reti. Tomēr jautājumos, kuri tika saistīti ar reklāmas manipulācijas veidiem, piemēram, septītais vai astotais jautājums, liela daļa aptaujāto atbildēja apstiprinot vairāku autoru, piemēram Helēnas Povelas (Helen Powell (6)) un Samuela Huma (Samuel Hum (17)) izteiktos apgalvojumus, ka sabiedrība un patīkamas asociācijas motivē mūs iegādāties konkrētos produktus. Šādi rezultāti pierāda sabiedrības atzinuma, jeb “social proof” esamību. Šādi aptaujas rezultāti pierāda, ka neapzinoties, mēs tiekam pakļauti reklāmas ietekmei un uzķeramies uz tās trikiem.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1362284
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register