Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:557677
 
Evaluation:
Published: 15.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Pilsētas tēla jēdziens    6
1.1.  Valsts un pilsētas tēls    6
1.2.  Pilsētas tēla (zīmola) veidošana    8
1.3.  Pilsētas tēla mārketings    11
1.4.  Reklāmas loma tēla veidošanā    14
1.4.1.  Reklāmas jēdziens    14
1.4.2.  Pozicionēšana    17
1.4.3.  Audiovizuālā reklāma    18
1.5.  Pilsētas tēlu veidojoša reklāmas klipa kritēriji    24
2.  Latvijas pilsētu tēla veidošanas prakse    26
2.1.  Latvijas valsts un pilsētas tēls    26
2.2.  Situācijas novērtējums    28
2.3.  Esošo reklāmas klipu analīze    36
  Nobeigums    40
  Izmantoto avotu saraksts    41
Extract

Kopsavilkums
Projekta tēma ir „Reklāmas klipa nozīme pilsētas tēla veidošanā”. Darbs sastāv no divām daļām – teorijas un praktiskās daļas.
Teorētiskajā daļā par būtiskāko izvirzījām vispirms noskaidrot valsts un pilsētas tēla jēdziena būtību un tā veidošanas principus. Pozitīvs tēls ietekmē valsts un pilsētas produktus un pakalpojumus, palīdz piesaistīt investīcijas, biznesu un tūristus. Stratēģiska pilsētas tēla veidošana ir ilgstošs plānots process, kas sastāv no vairākām sastāvdaļām un kam ir nepieciešams ieguldīt daudz līdzekļu.
Izpētījām pilsētas tēla mārketinga principus un reklāmas nozīmi tēla veidošanā. Pilsētas tēla veidošana un reklamēšana nav lēts vietas mārketinga veids. Produkta, šajā gadījumā arī pilsētas, virzīšana tirgū ir cieši saskaņojama ar kopējo pilsētas menedžmentu. Tai jābūt saskaņotai ar vispārējo un ilgtspējīgo plānošanas procesu.
Teorētiskajā daļā tika apskatīts jautājums par videofilmu kā pilsētas tēla mārketinga sastāvdaļu, uzsverot videofilmas nozīmīgumu tajā. Nodaļā par reklāmas lomu tēla veidošanā nonācām pie secinājuma, ka tieši audiovizuālā reklāma uzskatāma par vienu no perspektīvākajām reklāmas formām.
Teorētiskajai daļai tika izmantotas monogrāfijas par mārketingu (piemēram, Kotlera Marketing Places), pieejamie interneta resursi (piemēram, TAVA, Ārlietu Ministrijas mājaslapa, Latvijas pilsētu mājaslapas u.c.) un periodika (laikraksti Neatkarīgā Rīta Avīze, Dienas Bizness, Rīgas Balss u.c.).
Praktiskajā daļā, pirmkārt, aprakstījām esošo situāciju Latvijas pilsētās. Ar pilsētu tūrisma centru aptaujas palīdzību noskaidrojām, kādā līmenī noris tēla veidošanas process tajās un kā tas tiek vadīts.
Apkopojot un analizējot Latvijas lielāko pilsētu paveikto un iecerēto tēla veidošanas jomā un apzinoties pozitīva tēla izveides nozīmīgumu, salīdzinājām tēla veidošanas teoriju ar reāli izdarīto un ieplānoto. Apzinājām galvenos uzdevumus, kas būtu darāmi Latvijas un tās pilsētu tēlu veidošanā, kā arī izvērtējām reklāmas klipa nozīmi šajā procesā.
Tēla veidošanā pozitīvākos rezultātus ir sasniegušas pilsētas, kur ir izstrādāta mērķtiecīga mārketinga stratēģija, un vislabākais piemērs ir Ventspils pilsēta – tā aktīvi popularizē (īpaši ar savu mērķtiecīgu reklāmas klipu raidīšanu) savu īpašo vietu, priekšrocības, izcilību starp citām Latvijas pilsētām, pārspējot mazāk aktīvo Rīgu.
Audiovizuālajai reklāmai ir daudz radošāka pieeja kā cita veida reklāmām. Tur tiek apvienots vizuālais, akustiskais, krāsa un kustība, kas kopumā var radīt dažāda spektra emocijas, kas spēj radīt pārmaiņas cilvēku attieksmē un rīcībā. Pateicoties tai Ventspils no rūpnieciskas, piesārņotas un garlaicīgas pilsētas ir kļuvusi par spilgtu, pievilcīgu un piesaistošu, un spēj konkurēt ar galvaspilsētas Rīgas tēlu, kam potences varētu būt daudz lielākas, bet pietrūkst mērķtiecīgas stratēģijas.
Mūsu būtiskākais secinājums ir, ka pilsētas tēla veidošanu nevar atstāt pašplūsmā, un nevar paļauties tikai uz pasākumiem un iedzīvotājiem. Arī tai, tāpat kā jebkurai rīcībai, ir nepieciešama stratēģiska un mērķtiecīga plānošana, lai apzinātos savus mērķus un izstrādātu rīcības plānu, kā tos sasniegt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register