Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765883
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas jēdziens, attīstība un mērķi    5
1.1.  Reklāmas iedalījums    7
1.2.  Galvenie reklāmas veidi un līdzekļi    8
2.  Reklāmas presē raksturojums (žurnālos)    12
2.2.  Žurnālu klasifikācija    13
2.3.  Žurnālu lasītāji    15
2.4.  Žurnālos ievietotās reklāmas priekšrocības un trūkumi    17
2.5.  Reklāmas ievietošana žurnālos    18
3.  Reklāmas televīzijā raksturojums    19
3.1.  Vispārīga informācija par reklāmu televīzijā    20
3.2.  Televīzijas auditorija    22
3.3.  Televīzijā ievietotas reklāmas priekšrocības, trūkumi    24
3.4.  Reklāmas ievietošana televīzijā    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu veiksmīgai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, tad ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka būs reklāma, tad reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu. Tāpēc nemaz nav brīnums, ka visu veidu firmas un politiskās partijas iztērē milzum daudz naudas reklāmai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register