Reklāma mūsdienās ir komunikācijas veids, kas palīdz rast atbildi uz cilvēka vajadzībām un vēlmēm, informējot cilvēku par preču un pakalpojumu esamību, galu galā nodrošinot tautsaimniecībā saražotās produkcijas pārdošanu, kas atkal rosina jaunu produktu un pakalpojumu rašanos. Reklāma ir ļoti varens masu ietekmes veids, kurš ikdienā netiek pietiekami augsti novērtēts, jo tā ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.
Lai cik ļoti mēs iespējams nevēlētos to atzīt, reklāma ir sabiedrībai nepieciešama, tā pilda noteiktas funkcijas, bez kurām ekonomiskā augšupeja būtu daudz komplicētāka. Būtiski ir šo komunikāciju veidot produktīvi, jo, gluži kā patīkama saruna, reklāma spēj pastāvēt tikai ieinteresējot mūsdienu sabiedrību, kuras pamatvērtība ir indivīda brīvība - ir pašsaprotams, ka ikviens par prioritāru var uzskatīt tieši savu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, atbilstoši savai personībai. Personības, to vēlmes un vajadzības sabiedrībā ir ļoti atšķirīgas, tas faktiski izvirza prasību pēc atšķirīgas pieejas ne tikai preču un pakalpojumu klāstā, bet arī reklāmas pieejā.…