Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:913957
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju psiholoģiskie aspekti    5
1.1.  Dažādiem vecumposmiem un dzimumiem piemītošās psiholoģiskās īpatnības    5
1.1.1.  Jauniešu vecuma posma raksturojums    6
1.1.2.  Brieduma vecumposma raksturojums    7
1.1.3.  Dzimumu psiholoģiskās īpatnības    7
1.2.  Uztveres pamatīpatnības    8
2.  Reklāmas nozīme un raksturojums    10
2.1.  Reklāma kā dažādu zinātņu interešu objekts    10
2.2.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    11
3.  Reklāmas psiholoģiskās ietekmes apskats    13
3.1.  Galvenie reklāmas uztveres tipi    13
3.2.  Vārda un attēla savstarpējā nozīme reklāmā    13
3.3.  Reklāmas psiholoģiskā efektivitāte    14
3.4.  Motivācija reklāmas darbībā    14
4.  Anketas mērķi    16
5.  Anketas jautājumu mērķi un respondentu atbilžu analīze    18
  Secinājumi    30
  Izmantotās literatūra    31
  Anotation    32
Extract

Reklāma mūsdienās ir komunikācijas veids, kas palīdz rast atbildi uz cilvēka vajadzībām un vēlmēm, informējot cilvēku par preču un pakalpojumu esamību, galu galā nodrošinot tautsaimniecībā saražotās produkcijas pārdošanu, kas atkal rosina jaunu produktu un pakalpojumu rašanos. Reklāma ir ļoti varens masu ietekmes veids, kurš ikdienā netiek pietiekami augsti novērtēts, jo tā ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.
Lai cik ļoti mēs iespējams nevēlētos to atzīt, reklāma ir sabiedrībai nepieciešama, tā pilda noteiktas funkcijas, bez kurām ekonomiskā augšupeja būtu daudz komplicētāka. Būtiski ir šo komunikāciju veidot produktīvi, jo, gluži kā patīkama saruna, reklāma spēj pastāvēt tikai ieinteresējot mūsdienu sabiedrību, kuras pamatvērtība ir indivīda brīvība - ir pašsaprotams, ka ikviens par prioritāru var uzskatīt tieši savu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, atbilstoši savai personībai. Personības, to vēlmes un vajadzības sabiedrībā ir ļoti atšķirīgas, tas faktiski izvirza prasību pēc atšķirīgas pieejas ne tikai preču un pakalpojumu klāstā, bet arī reklāmas pieejā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register