Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:811054
 
Evaluation:
Published: 07.05.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Reklāmas vēsture    6
1.2.  Reklāmas definīcija    7
1.3.  Reklāmas veidi, izplatīšanas līdzekļi    8
1.4.  Reklāmas loma    9
1.5.  Reklāmas mērķi    10
1.6.  Reklāmas iedarbības principi    11
2.  Reklāmas uztvere    12
2.1.  Priekšstati par reklamēto produktu    12
2.2.  Līniju izmantošana reklāmā    13
2.3.  Krāsu praktiskais un psiholoģiskais pielietojums reklāmā    15
2.4.  Manipulācija reklāmās, pārliecināšanas paņēmieni    16
3.  Praktiskā daļa    18
3.1.  Eksperiments    18
3.2.  Aptauja    18
  Anketēšana    21
3.5.  Autora ieteikumi efektīvai vizuālai reklāmai    26
  Secinājumi    27
  Pielikumi    29
Extract

Zinātniski pētniecisko darbu autors nolēma rakstīt par tēmu „reklāmas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku”, jo autors uzskata, ka šis ir aktuāls, interesants un daudzpusīgs temats. It sevišķi mūsdienās, 21. gadsimtā, kad ar reklāmu cilvēks sastopas ik uz soļa, skatoties jebkuru televīzijas pārraidi, lasot jebkuru avīzi, kā arī klausoties jebkuru raidstaciju, reklāma manipulē ar cilvēka apziņu un uzbur emocionālas asociācijas, kas cilvēku mudina iegādāties to, kas tam patiesībā nav vajadzīgs, un pat to, kas ir kaitīgs. Tādēļ šī darba ietvaros autors vēlas veikt ieskatu reklāmas vēsturē, noskaidrot reklāmas vispārīgus uzdevumus, izprast, kādi ir reklāmā pielietotie vizuālie ietekmēšanas līdzekļi. Pētījuma mērķis ir izpētīt to iedarbības principus, kā arī izvērtēt reklāmas plusus un mīnusus un veikt eksperimentu.
Hipotēze: Vizuālo līdzekļu izmantošana reklāmā ietekmē cilvēka izvēli.
Pētījuma mērķis: Izpētīt, kā vizuālo līdzekļu izmantošana reklāmā ietekmē cilvēka izvēli. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register