Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:515144
 
Evaluation:
Published: 07.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kompānijas apraksts    4
2.  Produkta raksturojums    6
3.  Reklāmas mērķi    11
4.  Reklāmas radošā stratēģija    12
4.1.  Mērķa tirgus    12
4.2.  Reklāmas veids, mērķi un objekti    17
4.3.  Teksta stratēģija un taktika    19
5.  Reklāmas sludinājums    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Latvijā nav daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar kurināmās kūdras ražošanu. Pirmās ziņas par kūdras ieguvi Latvijā ir no 18.gadsimta sākuma. Kūdru tajā laikā izmantoja kurināšanai un lauksaimniecības vajadzībām. Intensīva kūdras ieguve un purvu pētīšana sākās tikai neatkarīgās Latvijas valsts nodibināšanas 1918.gadā, tika nodibināta Kūdras izmantošanas valde, veikti sistemātiski pirmreizēji Latvijas purvu izpētes darbi. Šie darbi nav zaudējuši savu nozīmi arī šodien.
Trīsdesmitajos gados tika nodibināti vairāki lieli kūdras ražošanas uzņēmumi. Pēc Otrā pasaules kara kūdras ieguve un purvu pētīšana turpināja attīstīties. Iegūtās kūdras apjoms Latvijā savu maksimumu sasniedza sešdesmito gadu vidū, bet līdz deviņdesmito gadu sākumam pakāpeniski samazinājās.
Citur pasaulē kūdru iegūst un izmanto līdzīgi kā Latvijā. Pavisam pasaulē gadā iegūst vairāk nekā 30 miljonus tonnu kūdras. Lielākā kūdras ieguvēja valsts pasaulē ir Somija, bet Baltijas valstīs kūdru visvairāk iegūst Igaunijā. Latvijā ir aptuveni 0,4% no pasaules kūdras krājumiem, izstrādāti ir aptuveni 6% no Latvijas kūdras krājumiem.
Kūdra ir ekoloģisks kurināmais, bet diemžēl daudziem potenciāliem produkcijas lietotājiem trūkst informācijas par šo kurināmā veidu. Informāciju patērētājs var iegūt labas reklāmas rezultātā.
Arvien lielāka daļa Latvijas uzņēmēju pievēršas reklāmas izmantošanai, lai uzlabotu savas darbības rādītājus, piesaistītu jaunus klientus, tādējādi veicinot uzņēmuma uzplaukumu.Veiksmīgas reklāmas idejas nerodas uzreiz – tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu realizāciju ietekmējošu faktoru izpēti, optimālu resursu izvēli un saskaņošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register