Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:183638
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas pamatjēdziens    4
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    5
2.  Psihisko procesu nozīme reklāmā    6
3.  Reklāmas māksliniecisko līdzekļu izmantošana reklāmas noformēšanā    8
3.1.  Lapas sadalījums    8
3.2  Fotogrāfijas, modeļa un zīmējuma nozīme    8
3.3.  Logotipa ietekme    9
3.4.  Kompozīcija    9
4.  Krāsas reklāmā    11
4.1  Krāsas un to uztvere    11
4.2.  Krāsu simboliskā nozīme un ietekme uz patērētāju    12
5.  Reklāmas literāru līdzekļu veidošana    15
5.1.  Burtu nozīme reklāmas tekstā    15
5.2.  Burtu un teksta noformējums    16
6.  Izveidotu reklāmu analīze    17
6.1.  Reklāmas analīze 1.    17
6.2.  Reklāmas analīze 2.    18
6.3.  Reklāmas analīze 3.    19
7.  Reklāmas efektivitātes noteikšana    20
7.1.  Anketas izveidošana    20
7.2.  Anketēšanas rezultātu apkopošana    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    24
  Pielikumi    25
Extract

Reklāma var ietekmēt cilvēka psihiskos procesus un īpašības, piemēram, saprātu, uzmanību, atmiņu, asociācijas, gribu, jūtu izraisīšanu.
Uzmanība ir apziņas virzība uz noteiktu priekšmetu. Uzmanību iedala tīšā un netīšā. Netīšā uzmanība ir ātri pārejoša, jo nav saistīta ar cilvēka apzinīgu nodomu. Ar tīšo uzmanību cilvēks izvirza sev apzinātu mērķi – pievērst uzmanību kādam noteiktam priekšmetam – precei, piemēram, ja es gribu iegūt vadītāja apliecību, es pievērsīšu uzmanību reklāmām, kuras iepazīstina mani ar autoskolu pakalpojumu aprakstu. Reklāmas uzdevums ir pārvērst netīšo uzmanību tīšajā.
Uztvere ir sarežģīts process, kura rezultātā cilvēks izprot un pazīst noteiktu priekšmetu vai parādību. Priekšmeta uztveri var atvieglot, reklamējamo objektu īpaši izceļot, izveidojot īpašu fonu vai apgaismojumu, izkārtojot reklāmas tekstu.
Atmiņa ir agrāk uztvertā iegaumēšana, paturēšana un vēlāk tā reproducēšana vai pazīšana. Iegaumēt kādu objektu nozīme saistīt to ar citiem priekšmetiem. Iegaumēšana tapāt kā uzmanība var būt nepatvaļīga un patvaļīga. Patvaļīgā iegaumēšanā cilvēks neizvirza sev mērķi iegaumēt, un iegaumēšana notiek neatkarīgi no cilvēka nodoma: cilvēks iegaumē tikai to, kas viņu stipri ieinteresējis. Lai atvieglotu iegaumēšanu, ir jāizceļ pats svarīgākais, kas jāiegaumē vispirms.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1239091
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register