Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559068
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
  Reklāmas iedalījums    5
  Reklāmas līdzekļi un to izplatīšanas veids    7
  Iespiestā reklāma    7
  Reklāmas vizualā noformējuma uztvere    10
  Reklāmas dizaina elementi    12
  Pulksteņu ilustrācijas reklāmā    15
  Krāsas    17
  Krāsu sistēmas    17
  Krāsu psiholoģiskā ietekme    19
  Reklāmas teksts    21
  Kompozīcija    24
  Reklāmu analīze    26
4.3.  Trešās reklāmas skice    28
  Reklāmas labajā pusē ir novietots „Pierre Cardin” preču zīmes logo, bet tas ir nedaudz pielāgots tieši šai reklāmai. Tas ir papildināts ar zelta krāsas rakstu uz sarkana fona    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
  Pielikums    31
Extract

Patstāvīgā darba tēma ir „Pierre Cardin pulksteņu reklāmas un to ietekme uz patērētāju”.
Izvēlējos reklamēt šo preci, jo pulkstenis ir neatņemama mūsu dzīves daļa. Pat dodoties tālajā ceļojumā, mēs obligāti paņemsim līdzi pulksteni.
Mūsdienās pulkstenis ir ne tikai vajadzība, bet arī rotājums vai pat greznums. Daži pulksteņu iegādi uzskata par naudas ieguldījmu, jo atšķirībā no dārgām drēbēm pulkstenis nezaudē savu vērtību.
Parasti pulksteņu reklāmas tiek ievietotas žurnālos, tāpēc, tā kā praktiskā darba uzdevums bija izveidot iespiedreklāmu maketus, tad tas ir vel viens faktors kāpēc autore izvēlējas reklamēt pulksteņus.
Darba mērķis ir noteikt reklāmu ietekmi uz patērētāju, ņemot vērā tās vizuālo noformējumu. Kā patērētājs uztver noteikto reklāmu gan psihiski, gan fiziski.
Lai sasniegtu šo mērķi tika izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
iegūt un apkopot informāciju par reklāmas vizuālo noformējumu un tā ietekmi uz cilvēku;
izveidot vienai precei 3 dažādas reklāmas;
analizēt, kura no reklāmām ir visefektīvākā.
Darbā ir izskatīti dažādi reklamas dizaina elementi: krāsas, kompozīcija, burtu raksts utt., un to ietekme uz cilvēku. Praktiskā darba noslēgumā tiek analizētas autores veidotās reklāmas, to efektivitāte.

Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir izveidojusies šāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. Ar reklāmu palīdzību iegūto informāciju cilvēks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt tai ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāju.1 Mārketinga jomā reklāma tiek uzskatīta par preces virzīšanas metodi, savukārt Lielajā Padomju Enciklopēdijā tiek teikts, ka “reklāma ir līdzeklis cilvēku apmuļķošanai”. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register