Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251791
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Teorētiskais apskats    4
1.1.  Atmiņa    4
1.2.  Atcerēšanos ietekmējoši faktori    9
1.3.  Erotisku motīvu izmantošana reklāmā    12
  Secinājumi    16
2.nodaļa.  Empīriskais pētījums    17
2.1.  Darba metodes    17
2.2.  Apkopotie anketu rezultāti    19
2.3.  Individuālo respondentu izpēte un rezultātu analīze    27
  Secinājumi    28
  Nobeigums    30
  Izmantotās literatūras saraksts    31
  Anotācija    32
Extract

Ievads
Reklāmas mērķis ir pievilināt tik daudz patērētāju, cik nepieciešama, lai attiecīgo preci vai pakalpojumu būtu ekonomiski izdevīgi ražot. Lai potenciālo pircēju par kaut ko pārliecinātu, vispirms jāpiesaista viņa uzmanība. Un te lieti noder mūžsenu instinktu rosināšana, reklāmā slēpti vai atklāti rotaļājoties ar seksualitāti. Reklāma ar kailiem ķermeņiem garantē uzmanību, taču bieži vien tā tiek koncentrēta uz personu, bet ne reklamējamo produktu. Reklāmas, kurās izmantoti erotiski motīvi piesaista uzmanību, bet vai šāda veida reklāmas mēs uztveram dažādi? Ir interesanti uzzināt vai skatoties, klausoties un redzot vienu un to pašu reklāmu sieviete un vīrietis to uztver un atceras dažādi? Vai reklāmās izmantotie erotiskie tēli un motīvi uz vīriešiem iedarbojās atšķirīgi nekā uz sievietēm? Kursa darba tēmu „Reklamētā produkta atcerēšanās īpatnības vīriešiem un sievietēm atkarībā no erotisku tēlu izmantošanas reklāmā” izvēlējos, jo šķita saistoši izzināt vīriešu un sieviešu atmiņas un atcerēšanās īpatnību atšķirības, kā arī pētījumā iegūtie rezultāti lieti noderētu reklāmas veidotāju, kā arī manām personīgām zināšanām.
Hipotēze: Vīrieši reklāmas, kurās izmantoti erotiski motīvi, atceras biežāk nekā sievietes.
Pētījuma priekšmets: Vīriešu un sieviešu atmiņas atšķirības
Pētījuma metodika: Teorētiski –Zinātniskās literatūras analīze par sieviešu un vīriešu atmiņas atšķirībām. Praktiski – Anketēšanas metode, lai noskaidrotu vai reklāmas, kurās izmantoti erotiski motīvi tiek paturēti atmiņā dažādi.
Pētījuma objekts: 80 respondenti; 40 vīrieši un 40 sievietes dažādos vecumos.
Darba mērķis: Noskaidrot kā erotisku motīvu izmantošana ietekmē reklamētā produkta atcerēšanos sievietēm un vīriešiem.
Uzdevumi: 1.Zinātniskās literatūras analīze par abu dzimumu atmiņu
2.Pētniecības metožu izvēle
3. Respondentu izvēles organizācija
4. Izveidot anketu, veikt anketēšanu, rezultātu apkopojumu, analīzi
5. Individuālo respondentu izpēte.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1133664
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register