Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:849634
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Visā pasaulē ir atzīts pieņēmums, ka mēdiji ir tā sauktā ‘ceturtā vara’, tūlīt aiz likumdevējas varas (valdības), tiesu varas un izpildvaras (tiesu sistēmas), tādēļ mediju ietekme būtu jāuzskata par būtisku. Masu mēdiju sniegtās informācijas patiesība, vai nepatiesība tieši ietekmē jebkuru Latvijas iedzīvotāju. Skatoties jebkuru televīzijas pārraidi, lasot jebkuru avīzi, klausoties jebkuru raidstaciju, cilvēki tiek iepazīstināti arī ar dažādām precēm un pakalpojumiem – tātad reklāmu.
Mūsdienu tirgus arvien vairāk tiek aizpildīts ar konkurēt spējīgām precēm un pakalpojumiem. Sakarā ar to notika straujš publicējamās reklāmas pieaugums. Taču lielajā reklāmas paziņojuma apjomā konkrēts vienas firmas sludinājums “nenostrādā”, tā kā tas zūd sev līdzīgo jūrā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1134102
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register