Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:736591
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāma, mērķi, uzdevumi un veidi    4
  Remington 1953. gada reklāmas kampaņas analīze    4
  Gillette kampaņas “We believe: the best men can be”    5
  Secinājumi    6
  Izmantota literatūra un avoti    7
Extract

Secinājumi
Pēc apskatītām un izanalizētām reklāmas kampaņām var droši secināt, ka darbības joma ir ļoti līdzīga, bet vēstījumi un vērtības ir pavisam dažādi. Remington 1953. gadā reklāmas kampaņas galvenais mērķis ir pārdot produktu mērķauditorijai, kuri ir pieaugušie vīrieši ar velmi kļūt laimīgiem un ietaupīt laiku. Savukārt, Gillette kampaņa runā jau par pavisam citām un plašākām lietām. Tā neakcentē uzmanību uz produktu kā tādu, bet mēģiņa pievērst uzmanību runājot par nopietnām lietām, kas tieši attiecās uz vīriešiem. 60. gadu reklāmā viss ir ļoti viegli un saprotami pasniegts, bet 2019. gada reklāmā zīmols grib likt savai auditorijai aizdomāties par vardarbību un vīriešu uzvedības negatīvam pusēm. Atšķirībā no Remington reklāmas, Gillette kampaņa ir domāta visām vecumgrupām kā arī rasēm. Liela atšķirība ir video kvalitātē, saturā un realizācijā tehnoloģiskā progresa dēļ. Remington reklāmas kampaņā vairāk uzmanības ir uz vīriešu ārējo izskatu, bet Gillette akcentē uzmanību uz vīrieša rīcībām. Kopīgais ir tas, ka abās kampaņās ir vīrieši, zīmolu logo, video ilgums un pārraides balss.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1383227
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register