Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:925438
 
Evaluation:
Published: 14.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ievads
Indivīda motivācijas tēma ir aktuāla ne vien sociologiem, bet arī daudzu citu nozaru pārstāvjiem. Vai nu tā ir ievērojama daļa no darba vai arī tikai vienreizējs uzdevums, kandidātu intervēšana, cilvēku aptaujāšana un anketēšana ir darbietilpīgs process. Datu un informācijas iegūšanu vēl vairāk sarežģī cilvēku neatsaucība, nevēlēšanās sadarboties. Kā panākt piekrišanu? Piekrišana ir pārliecināšanas rezultāts, ko ari centāmies izpētīt mūsu projektā.
Pētījuma objekts.
Viennozīmīgi, pētījuma objekts ir pētījuma dalībnieki, iespējama mērķu auditorija vienā vai citā pētījumā. Cilvēki, kas nodarbojas ar pētījumu veikšanu ikdienā – tātad profesionāļi. Lai sasniegtu objektīvu rezultātu par atsaucību pētījumos, mums ir nepieciešams abu pušu teikta informācijas analīze.
Pētījuma priekšmets.
Mūsu pētījumā mēs vēlamies rast atbildes un secināt, kas tad ir iemesls respondentu atsaucībai vai gluži pretēji – ne atsaucībai.
Pētījuma mērķis.
Par cik, pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par pētāmo objektu, pētījumam ir konstruktīvs raksturs. Pētījumā mēs izmantojām divas metodes, kuru ietvaros centāmies noskaidrot:
1. pētnieku, profesionāļu domas par respondentu atsaucību un to ietekmējošiem faktoriem;
2. Noskaidrot respondentu domas par atsaucību pētījumos, cik būtiski ir tādi faktori, ka pētnieka izturēšanās, uzdotie jautājumi, vecums, dzimums, izskats u.c.
Hipotēze.
Mūsuprāt, intervētāja, pētnieka darba pieredze, ārējais izskats un atraktivitāte ir galvenie faktori veiksmīgai sadarbībai ar respondentu.
Pētījuma uzdevumi.
Lai veiktu šo pētījumu, izpētījām teorētisku pieeju šiem jautājumiem un salīdzinājām to ar reālu cilvēku pieredzi. Veicām intervijas ar personām, kas strādā socioloģisko pētījumu nozarē, lai uzzinātu viņu pieredzi un ar kādiem paņēmieniem intervētāji motivē indivīdus piekrist intervijām, aptaujām u.tml. Intervējamās personās ir Centrālās Statistikas pārvaldes un pētījumu centra SKDS. Centrālās Statistikas pārvaldes mērķis ir nodrošināt savlaicīgu, precīzu, pilnīgu statistisko informāciju par demogrāfiskajā, ekonomiskajām, sociālajām parādībām un procesiem un līdz ar to, šo iestāžu darbiniekiem ir liela pieredze mums interesējošos jautājumos. Pētījumu centrs SKDS ir privāta un neatkarīga pētnieciska kompānija, kuras galvenie darbības virzieni ir tirgus pētījumi, mārketinga pētījumi kā arī dažādi sabiedriskās domas pētījumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register