SIA “Rostik Restaurants” restorāns “Planeta Sushi” ir japāņu koncepcijas restorāns, kurš atrodas Vecrīgā un no 2005.gada 01.marta arī Rīgas centrā uz Barona ielas. Tomēr par pamatu šim pētījumam tika ņemts vecākais restorāns, kurš atrodas Vecrīgā pie Doma laukuma.
Sākotnēji tika noteikts marketinga pētījuma mērķis – izpētīt restorāna apmeklētāju struktūru un noskaidrot, kas restorāna sniegtajos pakalpojumos būtu jāuzlabo. Lai sasniegtu uzstādīto mērķi, tika sastādīts darbību plāns:
1.Noteikt personas, kas veiks šo pētījumu;
2.Izvēlēties pētījuma veidu;
3.Sagatavot vajadzīgos materiālus pētījumam;
4.Veikt pētījumu;
5.Apkopot iegūtos rezultātus;
6.Secinājumi, ko var iegūt pēc rezultātu apkopošanas.
Darbības uzsākšana
Saskaņā ar plānu, tika izvelēti darbinieki, kas veiks pētījumu – tie šajā gadījumā ir restorāna menedžere un direktora vietnieks. Tika nolemts, ka pētījums tiks veikts ar anketēšanas palīdzību – anketēšana ir pirmreizējo datu vākšanas veids; anketa sastāv no dažādiem jautājumiem, kas adresēti respondentam, lai viņš uz tiem atbildētu.…