Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:305668
 
Evaluation:
Published: 06.05.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
  Restorāna “Brīze” vispārējs raksturojums    5
  Organizatoriskā struktūra    7
  Pakalpojumu veidi    7
  Reklāma    8
  Apkalpošanas organizācija    9
  Klientu apmeklējums    10
  Ēdienu karte    11
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Pielikumi    15
Extract

Studiju darbs “Restorānu raksturojums un novērtējums Jelgavā”, Rīgā, 2003.
Darba mērķis – raksturot izvēlētā restorāna organizatorisku struktūru, ēdienu un dzērienu piedāvājumu, izpētīt klientu apmeklējumu un piesaisti.
Es izvēlējos Jelgavas restorānu, kurš ir viesnīcas “Brīze” restorāns.

Darba veikšanai nepieciešamie materiāli tika iegūti no oficiālajiem avotiem. Izmatota literatūra, periodika, nepublicētie materiāli.
Sabiedriskā ēdināšana – ir viena no tautsaimniecības nozarēm, un galvenie tās uzdevumi ir ēdienu gatavošana, realizācija un patēriņš.
Es izvēlējos restorānu nozari tādēļ, ka, manuprāt, tā ir viena no interesantākajām uzņēmējdarbības sfērām un ietver sevī daudz neizmantotu ideju un iespēju, kā arī nepiepildītu patērētāju vēlmju. Liela daļa jauniešu, ka arī citu paaudžu cilvēku savu brīvo laiku mēdz pavadīt dzerot tēju vai ieturot maltītes ārpus mājām, tādēļ esmu izvēlējusies rakstīt par restorānu. Bieži apmeklējot dažādus restorānus, esmu ievērojusi, ka ļoti maz ir tādu sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu, kas pilnībā atbilst klienta vēlmēm un prasībām.
Viesu apkalpošanas process ietver sevī prasmi pareizi uzklāt galdu dažādiem gadījumiem. Pie klāta galda tiek risinātas lietišķās sarunas, iepazīti jauni domu biedri, kā arī pavadīt patīkami laiku.
Viesu uzņemšanas procesā kā neatņemama sastāvdaļa ir pati viesu apkalpošana, kuru veic viesmīlis un kura prasa profesionālas darba iemaņas un zināšanas.
Apkalpošanas procesā ēdināšanas uzņēmumos ir divas darbojošās puses. Klients jeb viesis no vienas puses un viesmīlis – no otras puses. Viesim nepieciešams pakalpojums – prece, bet viesmīlis ir preces piedāvātājs un pakalpojuma izpildītājs.
Pēdējo desmit gadu laikā pēc Latvijas neatkarības atgūšanas ir ievērojami attīstījusies Latvijas ekonomika un tostarp arī viesnīcu un restorānu nozare. Veiktās reformas ir nostiprinājušas privāto sektoru, ir radīti attīstībai labi makroekonomiskie apstākļi, uzlabojas uzņēmējdarbības vide.
Restorānu nozares veicinošie faktori:
1.iedzīvotāju ienākumu palielināšanās – valstī palielinās nodarbināto darba samaksa un vecuma pensijas, līdz ar to cilvēki vairāk naudas var atlicināt dažādu kafejnīcu, restorānu apmeklējumiem;
2.bezdarba līmeņa samazināšanās – pēdējos gados ir uzlabojušies bezdarba līmeņa rādītāji;
3.tūrisma nozares attīstība – tūrisma nozare tiek uzskatīta par vienu no perspektīvākajām Latvijā.
Nozares kavējošie faktori:
1.iedzīvotāju skaita samazināšanās – zemie iedzīvotāju skaita pieauguma tempi samazina gan patērētāju, gan darba tirgu, kas negatīvi ietekmē arī viesnīcu un restorānu biznesu;
2.augsta riska pakāpe – restorānu bizness ir grūti prognozējams un sarežģīts;
3.negodīgā konkurence.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1134326
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register