Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346574
 
Evaluation:
Published: 01.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Retorika un pārliecināšana    4
  Runas iemesls un mērķis    5
  Pretī pārliecinošas runas formulai    7
  Runas formulas    9
  Runas sākuma iespējas    10
  Noraidījuma mākslas pamati    11
  Praktiskā daļa    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Skatot definīciju „Valodniecības pamatterminu skaidrojošajā vārdnīcā”, retorika tiek skaidrota kā „filoloģijas disciplīna, kas pēta mākslinieciski izteiksmīgas un iedarbīgas runas izveides paņēmienus”. 1 Savukārt pārliecināšana, kas ir vārdam retorika gandrīz kā sinonīms, tiek definēta kā iepriekš pārdomāts un apsvērts mēģinājums ietekmēt otra indivīda vai grupas attieksmi un uzvedību tā, lai sasniegtu noteiktas, iepriekš paredzētas beigas.
Cik lielu daļu komunikācijā ietver pārliecināšana? Iespējams, ka lielāko daļu... Ar to mēs saskaramies ne tikai tādās svarīgās darbībās kā uzņēmējdarbībā, pārdošanas prezentācijās, sapulču laikā, bet arī rakstot e-pastus, runājot pa telefonu, mēs nepārtraukti cenšamies piespiest citus cilvēkus saskatīt lietas mūsu acīm. Piemēram, reklāmas nozare nebūtu iedomājama bez pārliecināšanas mākslas, tā ir reklāmu dienišķās maizes avots. Reklāmtekstu rakstnieku uzdevumos ietilpst gūt mūsu uzmanību, vēlāk arī mūsu naudu. Kāpēc reklāma ir tik nozīmīga saziņā? Sākumā apsverot pirmos iespējamos iemeslus, atbilde netiek rasta. Reklāma taču ir viskaitinošākā saziņas daļa, kas piesārņo laikrakstus, traucē radio klausīšanos, izjauc televīzijas skatīšanās viengabalainību, taču, re, arī pozitīva un nozīmīga doma- tā mums māca, kā efektīvi izteikt savu viedokli, domas, jo reklāma radoši un ar stāstījumā uzdoto dažādu uztraucošu jautājumu starpniecību pasniedz galveno ziņu. 2

Runas iemesls un mērķis.
Ikvienam, kas runā auditorijas priekšā, pirmais uzdevums, kas būtu jāveic , ir jānoskaidro , kāpēc viņš runā un ko viņš vēlas sasniegt. Ņemot vērā iemeslus un klausītāju loku, izšķir trīs tipiskus runas veidus:
• Pārliecināšanas runa (arī viedokļa izteikšanas runa);
• Informatīva runa (arī lietišķs priekšlasījums);
• Svētku runa.
(Protams, pastāv arī jauktas formas runas)3.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1114639
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register